مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۵۲
۰ نفر

حدود ۳۰ درصد مسافران مترو در ایام فعالیت مراکز آموزشی را دانشجویان و دانش آموزان تشکیل می‌دهند.

معاون بهره برداری شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اعلام این مطلب در دومین جلسه «ستاد مهر رمضان» افزود: به طور متوسط ۲۵ تا ۳۰ درصد مسافران مترو دانشجو و ۲ تا ۳ درصد نیز دانش آموز هستند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، جعفر ربیعی اظهار داشت: در جهت تحقق حمل و نقل یکپارچه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی با شبکه مترو یکپارچه است.

وی با تأکید بر هماهنگی به عمل آمده بین شرکت مترو و شرکت واحد اتوبوسرانی، اضافه کرد: در حال حاضر قبل از افتتاح هر ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس در مجاورت آن پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

معاون شرکت مترو با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با اتوبوسرانی و تاکسیرانی در جهت تبادل مسافر تصریح کرد: مترو در طول سال با ظرفیت کامل فعالیت می کند که در مهرماه نیز این فعالیت حداکثری ادامه خواهد یافت.

بنا بر این گزارش رئیس روابط عمومی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز در این نشست با اعلام این که سال تحصیلی گذشته ۲۱۰ هزار دانش آموز تحت پوشش «طرح پلیس مدرسه» قرار داشتند، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید ۲۵۰ هزار دانش آموز زیرپوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

سرهنگ محمدرضا رحیمی با تأکید بر ضرورت کنترل سرویس مدارس به منظور حفظ جان و سلامت دانش آموزان تصریح کرد: خودروهایی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند می بایست ضمن رعایت تعداد مجاز سرنشین، حداکثر سرعت مجاز را نیز مراعات کنند.

کد خبر 3052

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز