گروه شهری: به منظور تسریع و تسهیل در جابه جایی شهروندان، استفاده از اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در هفته اول مهر برای کلیه دانش آموزان رایگان است.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اعلام این مطلب در دومین جلسه «ستاد مهر رمضان» افزود: ناوگان اتوبوسرانی با صددرصد ظرفیت خود و به کارگیری ۵۰۰۰ دستگاه اتوبوس و ۳۵۰۰ دستگاه مینی بوس به استقبال مهرماه می رود.

احمدی بافنده با تأکید بر ضرورت ساماندهی سرویس مدارس اظهار داشت: شرکت واحد اتوبوسرانی آمادگی دارد در این زمینه حداکثر همراهی و همکاری را با آموزش و پرورش به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با طرح دو پیشنهاد به آموزش و پرورش به این منظور تصریح کرد: در قالب پیشنهاد اول آماده ایم تا کلیه شرکت های تعاونی طرف قرارداد آموزش و پرورش و حتی دانشگاه ها را با خودروهای جدید تجهیز کرده و از سهمیه ناوگان به عنوان تعاونی های همکار خودروی نو تحویل ایشان دهیم و در خارج از ساعات سرویس مدارس نیز از آنها در جهت خدمت در ناوگان حمل و نقل عمومی با نظارت شرکت واحد استفاده کنیم.

بر پایه این گزارش، احمدی پیشنهاد دوم خود را اختصاص سرویس فوق العاده در خطوط و ایستگاه های مورد نظر آموزش و پرورش با نرخ همان مسیرها عنوان کرد و افزود: پیش نیاز این اقدام، اعلام حجم تقاضای سفر در ایستگاه ها و خطوط در مناطق مختلف از سوی آموزش و پرورش به منظور برنامه ریزی و پیش بینی قطعی است.

مدیرعامل شرکت واحد در پایان سخنان خود در این جلسه با تأکید بر ضرورت از رده خارج کردن خودروهای بالای بیست سال تا پایان سال ،۸۵ گفت: به این ترتیب، انتظار می رود از به کارگیری خودروهای فرسوده تحت هر عنوان در سرویس مدارس جداً خودداری شود.

کد خبر 2984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز