انتقال یکباره پدرو از بارسلونا به چلسی، شایعات زیادی را در ناتوانی باشگاه منچستریونایتد در خرید این مهاجم ملی‌پوش اسپانیایی ایجاد کرده است و لوئیس فان خال را مجبور کرده که به‌وجود اختلافات درونی در باشگاه به این خاطر واکنش نشان بدهد و آنها را رد کند.

خوشحالی پدرو در چلسی، تکذیب شایعه اختلاف در یونایتد

منچستريونايتد از مدت‌ها پيش به‌دنبال يك مهاجم مي‌گشت و در چند هفته گذشته گزارش‌هاي زيادي درباره علاقه آنها به خريد پدرو منتشر شد. حتي چند روز قبل از اينكه پدرو انتقالش را به چلسي نهايي كند، گزارش شد كه اد وودوارد نايب‌رئيس باشگاه به اسپانيا رفته است تا اين انتقال را عملي كند اما به يكباره چلسي از ناكجاآباد وارد معركه شد و پدرو را با قراردادي به ارزش 30ميليون يورو به لندن برد. اين انتقال باعث شد كه اين شايعه قدرت بگيرد كه فان خال از دست وودوارد ناراحت است. با اين حال سرمربي هلندي شياطين سرخ واكنش تندي به آن داشت و وجود هرگونه اختلاف نظر با اين مسئول ارشد باشگاه را رد كرد؛ «من هر روز شرايط را با او چك مي‌كنم. اينطور فكر مي‌كنم كه شما (خبرنگاران) مي‌خواهيد بين من و اد وودوارد فاصله بيندازيد اما هرگز (موفق نمي‌شويد).»

وودوارد در اين تابستان تا حالا موفق شده است باستيان شواين‌اشتايگر هافبك، متئو دارميان، ممفيس دپاي و مورگان اشنايدرلين را كه همگي خريدهاي مناسبي بوده‌اند به تيم اضافه كند اما ناكامي او در خريد پدرو، در شرايطي كه تيم به يك مهاجم باكلاس جهاني نياز شديدي دارد، خيلي به چشم آمده است. فان خال امشب تيمش را بعد از 2برد متوالي در شروع ليگ، در خانه برابر نيوكاسل به ميدان خواهد فرستاد. او احتمالا در اين بازي، براي نخستين بار باستيان شواين‌اشتايگر هافبك آلماني تيمش را در تركيب اصلي خواهد گذاشت. غايب بزرگ تيم او همچنان داويد ده‌خئا دروازه‌بان شماره يك فصل گذشته است كه صحبت انتقال او به رئال مادريد، باعث شده كه از ليست تيم بيرون گذاشته شود. فان خال درباره شرايط اين دروازه‌بان گفته است كه ارزيابي نهايي را بعد از يكم سپتامبر (پايان فصل نقل و انتقالات تابستاني) انجام خواهد داد. در غياب مهاجمان جديد، وين روني كاپيتان تيم دوباره مهاجم اصلي شياطين سرخ خواهد بود. بعد از جدايي رابين فان پرسي و رادامل فالكائو، روني دوباره به‌عنوان مهاجم نوك در تيمش بازي مي‌كند. به جز او تنها مهاجم شناخته شده ديگر تيم، خاوير هرناندز است كه فصل گذشته به‌صورت قرضي در رئال مادريد بازي مي‌كرد. چنين شرايطي در خط حمله يونايتد است كه نياز به يك مهاجم جديد را بسيار پررنگ مي‌كند و حضور پدرو قطعا مي‌توانست كمك بزرگي به تيم بكند. با اين حال پدرو آنطور كه خودش گفته به دلايل مشخص ديگري به چلسي رفته است.

  • به خاطر مورينيو و فابرگاس

مهاجم اسپانياني بعد از حضور در استمفوردبريج گفته است كه حضور ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي آبي‌ها و همينطور سسك فابرگاس همبازي سابق در بارسلونا در استمفورد بريج، عامل مهمي براي انتخاب چلسي بوده است؛ «او چندبار با من تماس گرفت و گفت كه مي‌خواهد تيم را قوي‌تر كند. او هرجا كه بوده جام برده است و من خيلي مشتاقم كه زيرنظر او بازي كنم و جام ببرم. من با سسك هم تلفني صحبت كردم. ما دوستان خوبي هستيم. من مي‌دانستم كه در چلسي راحت خواهم بود و اين يكي از دلايلي است كه تصميم گرفتم به اينجا بيايم.»

کد خبر 304605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha