سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: برانکو ایوانکوویچ در زمستان۹۳ در قامت یک قهرمان به پرسپولیس آمد؛ مربی‌ای که سابقه روشنی از خودش در تیم ملی ایران بر جای گذاشته بود تا مسئولان پرسپولیس با تکیه بر ذهنیت مثبت فوتبال ایران نسبت به این مربی کروات، در نهایت این مربی کروات را استخدام کنند.

برانکو-پرسپولیس

او قبل از پايان فصل جانشين حميد درخشان شد تا پرسپوليس 95-94 را خودش بسازد؛ تيمي كه حالا به بدترين شكل ممكن ليگ را شروع كرده و فشارها روي سرمربي پرسپوليس بيشتر شده است. مهم‌ترين اثر برانكو در پرسپوليس جوانگرايي براي فصل جديد بود اما پرسپوليس خالي از ستاره است و همين موضوع دوباره كابوس يك فصل تلخ را در ذهن پرسپوليسي‌ها تداعي مي‌كند.

برانكو در سكوت رسانه‌اي پرسپوليس را به تركيه برد تا بدون سر و صدا تيمش را آماده حضور در ليگ برتر كند.نكته مبهم اما فعاليت پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات بود، اينكه آيا باشگاه تمامي بازيكنان مورد نظر ايوانكوويچ را جذب كرد يا خير؟اين موضوعي است كه شايد بعدها روشن‌ شود، اين در حالي است كه مسئولان پرسپوليس در مصاحبه‌هايشان تأكيد كردند كه 90درصد بازيكنان مورد‌نظر اين مربي جذب شده اند. با اين حال برانكو در اين خصوص ترجيح داد سكوت كند و تا به امروز هم موضع روشني در مورد جذب بازيكنان مورد نظرش نداشته است.

  • بازي‌هاي سخت

پرسپوليس تيم قعرنشين جدول، تا قبل از تعطيلي موقت ليگ برتر 2بازي حساس ديگر مقابل ذوب‌آهن (در تهران) و فولاد خوزستان (در اهواز) خواهد داشت.برانكو گفته بود كه پرسپوليس قبل از تعطيلات بايد 6امتياز اين 2بازي را كسب كند، موضوعي كه البته سخت به‌نظر مي‌رسد.شكست دادن تيم گل‌محمدي و عبور از فولاد در گرماي اهواز، ماموريت سختي براي برانكو خواهد بود. او درصورت شكست يا تساوي در 2بازي آينده تا مرز اخراج پيش خواهد رفت چرا كه تجربه نشان داده مسئولان پرسپوليس اهل مدارا نيستند. پرسپوليس از هفته ششم تا دهم به‌ترتيب مقابل سايپا، تراكتورسازي، صبا، سياه‌جامگان و ملوان قرار خواهد گرفت و بي‌جهت نبود كه برانكو قبل از شروع فصل با نگراني زيادي از قرعه پرسپوليس و چيدمان نامناسب بازي‌هاي اين تيم حرف زده بود.بازي هفته يازدهم هم مقابل استقلال تهران خواهد بود و هنوز مشخص نيست عمر مربيگري برانكو به دربي تهران خواهد رسيد يا او خداحافظي زودهنگامي با تيم سرخپوش تهراني خواهد داشت. مطمئنا او درصورت ترك پرسپوليس بعد از ناكامي احتمالي، در بين هواداران اين تيم، تبديل به چهره‌اي ضد‌قهرمان خواهد شد.

  • تشكيل كميته فني

كميته فني باشگاه پرسپوليس هم ديروز تشكيل جلسه داد.جعفر كاشاني، علي‌اكبر طاهري، حسين عبدي، مصطفي قنبرپور به همراه برانكو در اين جلسه حضور داشتند و محمدرضا زادمهر به‌دليل مشكلات شخصي در جلسه كميته فني شركت نكرد.

محور اصلي نشست ديروز كميته فني باشگاه پرسپوليس بررسي مشكلات تيم بود كه برانكو تمام موارد را از قبل روي كاغذ آورده و به‌طور كامل آن را براي اعضاي كميته فني باشگاه تشريح كرد. برانكو يكي از دلايل عمده عدم‌نتيجه‌گيري‌ تيمش را مسائل داوري دانست و از مسئولان باشگاه خواست به‌طور جدي به اين موضوع رسيدگي كنند تا در بازي‌هاي آينده ديگر شاهد اشتباهات داوري نباشند.تك‌تك اعضاي كميته فني باشگاه پرسپوليس نظرات خود را همراه با راهكار درخصوص اين تيم به برانكو اعلام كردند و او نيز نكاتي را يادداشت كرد تا اگر لازم باشد آنها را به‌كار گيرد.

کد خبر 304272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha