چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: هفته چهارم لیگ برتر ایران در حالی آغاز خواهد شد که پرسپولیس قعرنشین جدول، در دیداری حساس میزبان ذوب‌آهن خواهد بود و استقلال بعد از شکست در هفته سوم، به اهواز می‌رود تا مقابل استقلال این شهر قرار بگیرد.

فوتبال

2‌قطب قديمي فوتبال ايران كه هفته سوم را با شكست پشت سر گذاشتند اين هفته هم با چالشي جديد مواجه خواهند شد و عدم‌نتيجه‌گيري پرسپوليس و استقلال، فشارها را روي كادر فني و بازيكنان 2تيم بيشتر خواهد كرد. استقلال تهران با تكيه بر آمادگي بالاي رحمتي، ارسال‌هاي بي‌نقص حيدري، هوش ابراهيمي و البته جواني خط حمله، تيم خطرناكي است اما استقلال اهواز هم تيمي است كه در زمين خودش دردسرساز است.

تيم محبوب اهوازي در شهر خودش خطرناك است آن هم در شرايطي كه به غيراز متعصبان«لشگر آبادي‌اش» روي سكو، مي‌تواند روي آب و هواي عجيب اهواز هم حساب كند.استقلال در نيمه‌هاي دوم نمايش ضعيفي دارد و سياوش بختياري‌زاده، سرمربي استقلال اهواز هم تأكيد كرده كه تيمش مي‌خواهد از اين ضعف استقلال و همچنين گرماي وحشتناك اهواز استفاده كند.

  • يحيي، مانع سخت برانكو

2 شكست و يك تساوي از 3بازي، دريافت 8گل و داشتن تفاضل گل 3- و بدتر از همه ايستادن بر سكوي شانزدهم جدول رده‌بندي. اينها آمار پرسپوليس در پانزدهمين دوره ليگ برتر است، آماري كه بدبين‌ترين هوادار اين تيم هم آن را پيش‌بيني نمي‌كرد. تيم برانكو شايد در فاز تهاجمي كمي چشم‌نواز بازي كند اما در دفاع پراشتباه است و اين پاشنه آشيل سرخ‌ها محسوب مي‌شود. پرسپوليس مقابل تيمي قرار مي‌گيرد كه هفته گذشته استقلال را شكست داد، بي‌حرف و حديث و البته مقتدرانه. تمام اميد برانكو به بازگشت مكاني محروم و البته نوراللهي مصدوم است.

اولي كه برانكو مدعي است، با بودنش پرسپوليس 7امتياز بيشتر از امروز داشت و دومي هم مرد همه‌كاره ميدان تيمش بود، البته قبل از مصدوميت كذايي. برانكو مي‌داند براي شكست دادن گل‌محمدي كار آساني ندارد. تيمي كه در ورزشگاه آزادي استقلال 6 امتيازي را مستاصل مي‌كند، براي تاختن به پرسپوليس يك امتيازي قعرنشين نبايد كار دشواري داشته باشد. ذوب‌آهن براي اين بازي قاسم حدادي‌فر و هادي ايماني را در اختيار ندارد. با بودن آنها كار يحيي و شاگردانش آسان‌تر بود اما در غياب آنها هم شايد اتفاق خاصي رخ ندهد، چرا كه ذوبي‌ها بدون اين دو بازيكن خيلي راحت استقلال را شكست دادند.

  • بازي كلاسيك در اصفهان

سپاهان براي چهارمين هفته پياپي در زمين خودش به ميدان مي‌رود و اين بار ميزبان فولاد خوزستان است.شاگردان حسين فركي كه از 3بازي ابتدايي 9امتياز كسب كردند درصدد ادامه اين روند هستند تا تيم بحران‌زده فولاد را هم از مقابل بردارند. دراگان اسكوچيچ سرمربي فولاد هم بابت نتايج ضعيف شديدا تحت فشار است و شكست در اين بازي وضعيت او را روي نيمكت فولاد متزلزل خواهد كرد. تراكتورسازي ديگر مدعي قهرماني هم در مشهد مهمان پديده خواهد بود و شاگردان توني درصدد جبران امتيازهاي از دست رفته در بازي خانگي مقابل راه‌آهن هستند.

کد خبر 304464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha