امیرحسین اعظمی: یحیی گل‌محمدی با شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی، خیلی زود تیمش را به روزهای خوب ذوب‌آهن نزدیک کرد.

یحیی گل محمدی

او حالا بايد در ورزشگاه آزادي اين بار مقابل پرسپوليس قرار بگيرد. گل‌محمدي در مورد شرايط ذوب‌آهن و مسائل مختلف ديگر به سؤالات همشهري پاسخ مي‌دهد.

  • شما از سوي گروه ورزشي روزنامه همشهري به‌عنوان بهترين مربي هفته انتخاب شديد. در اين خصوص چه صحبتي داريد؟

از اين انتخاب شما ممنونم و اميدوارم در هفته‌هاي آينده هم نمايش خوبي داشته باشيم.من انتخاب خودم را مديون شاگردانم مي‌دانم كه در اين بازي خصوصا در نيمه دوم بهترين عملكرد را داشتند و با غيرت بازي كردند.

  • ولي برد شما مقابل استقلال، پرسپوليس را به قعر جدول فرستاد.

الان زود است كه در مورد تيم‌ها قضاوت كنيم و به نوعي ليگ هنوز شروع نشده است چون جايگاه و شكل تيم‌ها از هفته هشتم به بعد مشخص مي‌شود. ما هم ليگ را بد شروع كرديم و فقط 3 امتياز داريم، پرسپوليس هم 2 امتياز كمتر از ما دارد.من شك ندارم كه پرسپوليس با حمايت هوادارانش از اين وضعيت خارج خواهد شد. در ضمن اين را هم بگويم كه هواداران پرسپوليس از برد ما مقابل استقلال به نوعي خوشحال شدند.

  • اين هفته بايد مقابل پرسپوليس بازي كنيد.از اينكه يك‌بار ديگر مقابل تيم محبوب‌تان قرار مي‌گيريد چه احساسي داريد؟

من زندگي ورزشي‌ام را مديون پرسپوليس هستم و به اين تيم تعلق خاطر دارم.با اين حال الان سرمربي ذوب‌آهن هستم و براي موفقيت تيمم تلاش مي‌كنم. بايد 3 امتياز را بگيريم.

  • فكر مي‌كنيد برانكو با فشارهاي هواداران پرسپوليس و رسانه‌ها در پرسپوليس دوام بياورد؟

صحبت در مورد برانكو زود است.من بازي پرسپوليس مقابل سپاهان را ديدم. پرسپوليس عملكرد خوبي داشت. من شك ندارم كه اين تيم در رده‌هاي بالاي جدول قرار خواهد گرفت و امسال مدعي قهرماني خواهد بود. بازيكنان پرسپوليس مي‌توانند با جنگندگي و روحيه بالا، شرايط را تغيير دهند.

  • پرسپوليس را در هفته چهارم شكست مي‌دهيد يا مساوي هم برايتان راضي‌كننده است؟

شك ندارم كه پرسپوليس از استقلال قوي‌تر است و ما بازي سخت‌تري در پيش خواهيم داشت. مساوي در آزادي هم كمتر از برد نيست. به هر حال ما قصد امتياز گرفتن داريم.

  • مثل اينكه شما گربه سياه استقلال هستيد و هرگز به اين تيم نباختيد؟

نمي‌دانم چه بگويم. به هر حال لطف خدا و تلاش بچه‌ها باعث شد تا نتيجه بگيريم و بايد غيرت و تلاش بازيكنان ذوب‌آهن را تحسين كنم.در مورد سؤال شما هم بايد بگويم كه هميشه انگيزه مضاعفي مقابل استقلال داشتم و اين انگيزه از زمان بازي در پرسپوليس هم در من وجود داشت. در دوران بازيگري فقط يك‌بار مقابل استقلال شكست خوردم كه تيم ما بدشانس بود، همان مسابقه‌اي كه بگوويچ سرمربي بود و ما 1-2 شكست خورديم.در دوران مربيگري اما خوشحالم كه مقابل استقلال شكست نخورده‌ام.

  • در مورد حركاتي كه در كنار زمين(در بازي با استقلال) انجام داديد و همچنين حرف‌هاي نظري جويباري چه نظري داريد؟

به هر حال هيجان بازي زياد بود و تيم ما هم 2 هفته نتيجه نگرفته بود. البته من حركت زننده‌اي انجام ندادم و به جويباري توصيه مي‌كنم او در مورد يك مربي نظر ندهد و بايد در مورد جايگاه خودش و مسائلي كه به جايگاه او مربوط مي‌شود اظهارنظر كند.

  • چرا در نيمه اول بازي با استقلال نمايش خوبي نداشتيد؟

تيم ما جوان شده و بعضي از بازيكنان ما به‌دليل تجربه كم، تحت‌تأثير جو ورزشگاه قرار گرفتند.برخي از آنها توانايي خودشان را از دست داده بودند و ترسو بازي كردند اما در نيمه دوم، همه‌‌چيز از اين‌رو به آن رو شد.من به بازيكنان در بين 2 نيمه گفته بودم كه اگر هم قرار است ببازيم بايد شجاعانه ببازيم و ترسو نباشيم. خوشبختانه آنها در نيمه دوم نمايش خوبي داشتند و حريف را تحت تاثير قرار دادند. ما 6 فرصت گل داشتيم و مي‌توانستيم نتيجه بهتري بگيريم. از هواداران ذوب‌آهن هم تشكر مي‌كنم كه به تهران آمده بودند و تيم را حمايت كردند. از باشگاه هم تشكر مي‌كنم و با وجود 2 باختي كه داشتيم فشاري روي ما وجود نداشت. بايد از آقاي آذري تشكر كنم.

  • قبل از بازي اين نگراني را نداشتيد كه مشكلات فصل قبل دوباره در ابتداي ليگ برايتان تكرار شود؟

هميشه يك مربي فكر و خيال زيادي مي‌كند ولي من نگراني خاصي نداشتم چون به مجموعه ذوب‌آهن اعتماد دارم و اين اعتماد دوطرفه است.اين برد روحيه‌بخش به ما در آينده كمك خواهد كرد.

  • براي بازي با پرسپوليس مصدوميت حدادي‌فر رفع مي‌شود؟

قاسم با استراحت روزبه‌روز بهتر مي‌شود.او زمان زيادي را دور از ميدان نخواهد بود و اميدواريم كه خيلي زود برگردد. هادي محمدي هم مصدوم است ولي فعلا رسيدن اين دو بازيكن به بازي مقابل پرسپوليس قطعي نيست.

کد خبر 304160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha