شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۷
۰ نفر

استقلال در حالی که امید بسیار زیادی به پیروزی در مقابل ذوب‌آهن داشت نه‌تنها شکست خورد بلکه نشان داد تیم متزلزلی هم هست.

فوتبال-استقلال

 اين بازي 2 نيمه متفاوت براي استقلال داشت؛ نخستين فرصت جدی این دیدار با حرکت انفرادی خسرو حيدري پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن با جاگذاشتن 2 بازیکن همراه بود و شوت او را مظاهری، دروازه‌بان ذوبي‌ها به‌خوبی دفع کرد. 2دقيقه بعد شوت برهانی از بالای دروازه ذوب‌آهن راهی اوت شد.در ادامه این دیدار و در دقیقه 24، پروپئیچ که نخستین بازی‌اش را برای استقلال انجام می‌داد، صاحب موقعیت خوبی برای شوتزنی شد اما مظاهری توپ این بازیکن را هم دفع کرد. استقلال در دقیقه 35 این دیدار روی یک توپ برگشتی از کرنر فرصت خوبی را به دست آورد اما ضربه حیدری از بالای دروازه راهی اوت شد.

نيمه اول با حملات نه چندان تاثيرگذار اين دو تيم با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد. نيمه دوم اما اين ذوب‌آهني‌ها بودند كه توانستند توپ و ميدان را از آن خود كنند. در دقیقه 62 این دیدار فشار آنها با اشتباه عجیب مگویان و خرسندنیا همراه شد تا احسان پهلوان به آساني دروازه استقلال را باز کند و حساب کار را یک بر صفر به سود تیمش کند.ذوبي ها اما نشان دادند كه به اين گل بسنده نخواهند كرد،آنها در ادامه موقعيت هاي زيادي را از دست دادند تا سرانجام در دقیقه 87 مرتضی تبریزی بازيكن تازه به میدان آمده ذوب آهن گل دوم را برای اين تيم به ثمر رساند. هر چند اين نتيجه تا پايان بازي حفظ شد اما مصدوميت جاسم كرار بازيكن حاشيه ساز استقلال پس از حضور چند دقيقه اي جالب توجه بود؛او به دليل مصدوميت شديد به بيمارستان انتقال داده شد. ذوب آهن كه قبل از اين بازي در قعر جدول بود به جاي خود، پرسپوليس را در مكان آخر جدول نشاند. در ديگر بازي هاي روز دوم هفته سوم راه‌آهن با گل تماشایی دقیقه 88 امیر نصر آزادانی از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز گریخت. سروش رفیعی گل تراكتورسازي را در دقيقه 21 به ثمر رسانده بود.در بازي ديگر هم تیم فوتبال استقلال خوزستان در دربی اهواز موفق شد با 2‌گل فولاد خوزستان را شکست دهد. تیم فوتبال سایپا نيز در خانه مقابل مهمان خود پدیده به برتری 2 بر يك رسید و به رده دوم جدول رفت.

  • نخستين شكست نفت

تيم منصوريان هم ليگ را به بدترين شكل ممكن شروع كرده و از 3بازي فقط 2امتياز گرفته است. نفت تهران روز پنجشنبه در مشهد با يك گل مغلوب سياه‌جامگان شد، ديداري كه نفتي‌ها روي اشتباه فاحش عليرضا بيرانوند دروازه بان ملي‌پوششان 3امتياز را واگذار كردند.نكته جالب در اين بازي درخشش چند بازيكن جوان سياه‌جامگان بود و رسول خطيبي با اشتياق خاصي از آينده آنها حرف زد. ديدار صبا و گسترش فولاد تبريز هم در قم با تساوي 1-1به پايان رسيد تا علي دايي و فراز كمالوند بعد از گذشت 3هفته همچنان در حسرت برد باقي بمانند.ملوان هم در بندر انزلي و درحالي‌كه حميد استيلي براي نخستين بار روي نيمكت اين تيم مي‌نشست نخستين شكست را به استقلال اهواز تحميل كرد.انزلي‌‌چي‌ها در اين بازي با گل‌هاي مازيار زارع و فرزاد حاتمي برد مهمي را به‌دست آوردند تا در جدول 6امتيازي شوند.

کد خبر 303921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha