همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال خوزستان با پیروزی برابر سایپا در هفته چهارم لیگ برتر به رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان عبدالله ویسی در همان نیمه اول از روی نقطه پنالتی از حریفشان جلو افتادند اما در نیمه دوم اخراج وحید محمدزاده از سایپا باعث شد که این تیم نتواند به بازی با برگردد. حالا ویسی با کسب سومین پیروزی متوالی رویای روزهای بزرگ را برای تیمش در سر می پروراند.

  • هفته چهارم لیگ پانزدهم، ورزشگاه :غدیر اهواز

داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: مهدی الوندی و فرهاد مروجی
اخطار : وحید محمدزاده (سایپا) - حمدالله عبدان (84 اس خوزستان)
اخراج: وحید محمدزاده 50
استقلال صنعتی خوزستان: فرناندو خسوس،محمد طیبی،موسی کولیبالی،میثم دورقی(75-حمدالله عبدان)،حکیم نصاری،مهدی زهیوی(64 -فرشاد جانفزا) ،حسن بیت سعید،عقیل کعبی،روح الله سیف اللهی،سید جلال عبدی و فرشاد سالاروند (53 - عبالهادی خنیفر)
سرمربی:عبدالله ویسی

سایپای البرز: رادکو زودکوویچ،وحید محمدزاده، حامد شیری ، ابراهیم شکوری ،روزبه شاه علی دوست،مجید ایوبی،علی زینالی،ابراهیم صادقی(67 - مسعود ابراهیم زاده)،غلامرضا رضایی، ، رضا نوروزی (56- جواد نکونام) و سجاد مشکل پور
سرمربی: مجید جلالی


شرح گل:
1-0 ( سیف اللهی دقیقه 32 ): سیف اللهی از روی ضربه پنالتی و در حالی که دروازه بان بوسینیایی سایپا مسیر توپ را درست حدس زده بود گل اول استقلال خوزستان را به ثمر رساند.

دقایق حساس:
دقیقه 13: سانتر عالی ابراهیم صادقی را سجاد مشکل پور از 2 قدمی دروازه به بیرون زد تا بهترین موقعیت دو تیم برای گلزنی از دست برود.
دقیقه 19 : روح الله سیف اللهی در موقعیت عالی تک به تک قرار گرفت و ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.
دقیقه 24 : سانتر ابراهیم صادقی از نقطه کرنر را وحید محمدزاده با یک ضربه آرام به دروازه استقلال خوزستان زد و نتوانست خطر جدی روی دروازه این تیم ایجاد کند.
دقیقه 31 : فرار بیت سعید از سمت چپ باعث شد و روزبه شاهعلی دوست روی او خطا کند و یک پنالتی برای تیمش گرفت.
دقیقه 50 : وحید محمدزاده روی خطایی که روی سیف اللهی انجام داد از داور کارت زرد دوم گرفت و از زمین بازی اخراج شد هرچند زهیوی نتواست ضربه خوبی را بزند.
دقیقه 54 : زهیوی و سیف اللهی توپ با حرکات ترکیبی توپ را به سالاروند رساندند اما او شوتش را به آرمی به دست دروازه بان زد.
دقیقه 62 : فرار حسن بیت سعید از سمت چپ روح الله سیف اللهی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما او توپ از پایش جدا شد و این موقعیت عالی از دست رفت.
دقیقه 66 : حکیم نصاری را روی حرکت فردی از پشت محوطه جریمه شوت کرد اما ضربه اش با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 82 : بازهم حکیم نصاری در موقعییت که کسی جلویش را سد نکرده بود با بی دقتی توپ را به بیرون زد.
دقیقه 83: شوت دیدنی میلاد میداوودی را خسوس به سختی از دروازه بیرون کشید.
دقیقه 85: ضربه ایستگاهی میداوودی با اختلاف زیاد به بیرون رفت و تا شاگردان جلالی همچنان در حسرت گلزنی باقی بمانند.
دقیقه 92 : شوت دیدنی بیت سعید را دویویکویچ به سختی مهار کرد تا شکست سایپا سنگین تر نشود.

بهترین بازیکن: حسن بیت سعید
این بازیکن یک پنالتی حیاتی برای تیمش گرفت و نقش پررنگی در صعود تیمش به رده دوم جدول رده بندی ایفا کرد.علاوه بر این او در طول بازی بارها دفاع سایپا را بهم ریخت و اجازه نداد آنها روی حملات جلو بروند. البته روح الله سیف اللهی هم از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود چون هم یک گل زد و هم یک بار تیر دروازه سایپا را به لرزه درآورد.

اتفاق ویژه:
عبدالله ویسی که در 2 فصل گذشته موفق به بقای استقلال خوزستان در روزهای آخر شد، حالا می خواهد ثابت کند که می تواند یک مربی جوان موفق در لیگ برتر باشد.
بازهم بیت سعید عبدالله ویسی را نشان داد. او با پنالتی که از سایپایی گرفت نقش پررنگی در موفقیت تیمش در نیمه اول داشت.
مجید جلالی که همیشه از علاقه خود به فوتبال هجومی صحبت می کند در نیمه اول نتوانست موقعیت زیادی روی دروازه حریف خود ایجاد کند.
سایپا در آستانه اولین شکست فصل خود قرار گرفته است و باید دید مجید جلالی برای نیمه دوم چه برنامه ای را برای فرار از شکست خواهد داشت.

حاشیه‌ها:
*جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و شماره 6 سایپا در این بازی روی نیمکت نشسته است.
*حامد فلاح زاده که بهترین عملکرد را دربین دروازه بانان لیگ برتر داشته در این بازی روی نیمکت نشسته و دروازه بان بوسنیایی اولین بازی اش را برای این تیم انجام می دهد.

کد خبر 304506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha