همشهری آنلاین: جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: دفاع از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران یک امر مقدس است.

علیرضا صباحی فرد

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، این مطلب را امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد هنگام بازدید از اردوگاه آموزشی دانشجویان قرارگاه پدافند هوایی عنوان کرد.

وی پس از آنکه از نزدیک در جریان آموزش میدانی دانشجویان در این اردوگاه آموزش قرار گرفت جمع آنان گفت: شما جوانان آینده سازان قرارگاه پدافند هوایی هستید و باید از هم اکنون خود را برای دفاع از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده کنید.

سرتیپ صباحی فرد خطاب به دانشجویان حاضر در این اردوگاه آموزش، افزود: تلاش کنید ازلحظه لحظه دوران جوانی خود برای تقویت روحیه معنوی و جهادی استفاده کنید و سعی کنید دروس نظامی و علمی را به خوبی فرا بگیرید تا بتوانید پس از ورود به یگانهای محل خدمت بخوبی انجام وظیفه کنید.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: امروز که استکبار جهانی با حیله وترفندهای مختلف در پی فتنه انگیزی و تسلط بر ملتهای مظلوم است انشاءا... شما دانشجویان مومن و ولایتمدار که لباس عزت و شرف رابر تن کرده اید ، گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا ازارزشها ومرزهای مقدس میهن اسلامی به خوبی دفاع خواهید کرد.

وی تصریح کرد: دفاع از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران برعهده قرارگاه پدافند هوایی است و برقراری امنیت آسمان ایران در آینده بسیار نزدیک به شما سپرده خواهد شد و خواهید دید که چه مسوولیت خطیر، با ارزش ومقدسی برعهده شماست.

دانشجویان دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی در پایان هر سال تحصیلی برای فراگیری آموزشهای میدانی به اردوگاه های آموزشی و نظامی اعزام می شوند.

کد خبر 303084

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha