همشهری آنلاین: اختتامیه جشنواره بصیرت مهدوی با حضور آیت ا... دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو مجلس خبرگان رهبری در مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر(ع) اراک برگزار شد.

 دری نجف‌آبادی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در این مراسم آیت ا... دری نجف‌آبادی بیان داشت: همان گونه که ممکن است کشور از نظر نظامی مورد هجمه دشمن قرار گیرد به همان میزان از نظر اعتقادی در خطر است و از جمله این اعتقادات اعتقاد به مهدویت است که طبق نظریات نظریه پردازان غربی برای به ثمر نرسیدن انقلاب اسلامی کشور ما باید این اعتقاد را به انحراف کشاند و دشمن برای این اعتقاد برنامه‌ریزی کرده است همان گونه که انحرافاتی در سال‌های گذشته در کشورهای اسلامی منطقه به وجود آوردند.

وی در ادامه به سابقه درخشان علما و مشاهیر ایرانی در جهان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسئله‌ها که هم اکنون دانشمندان و مشاهیر دوره ما به آن دست نیافتند دانشمندانی نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، ابو علی سینا، فارابی و علامه حلی این مسایل را کشف و مورد بررسی قرار می‌دادند.

آیت ا... دری نجف‌آبادی همچنین از علمای بزرگ دوره معاصر نیز نظیر علامه طباطبایی، امام خمینی(ره)، آیت ا... حسن‌زاده آملی یاد کرد و بیان داشت: این علما نیز به سرچشمه نور و معرفت وصل بودند و از آن بهره می‌بردند و نمی‌توان به راحتی از کنار ایشان گذشت و اگر جامعه امروز ما بخواهد به انحراف کشیده نشود باید معارف و آموزه‌های این بزرگواران را به کار ببندد.

نماینده ولی فقیه در ادامه به بیان روایات و احادیثی از کتاب علامه مجلسی در خصوص امام زمان(عج) پرداخت و اظهار داشت: یکی از شرایط فرج امام زمان(عج) صبر پیروانش است و همه ما شیعیان در قبال امام عصر(عج) مسئولیم و باید با زبان، قلم و رسانه و هر چه در توان داریم به هوشیاری هر چه بیشتر جامعه و مردم کمک کنیم و مطمئن باشید هر شیعه امام زمان(عج) که برای بصیرت مردم وقت بگذارد نتیجه آن را در زندگی دنیوی و اخروی خود خواهد دید.

وی در پایان هدف از برگزاری این جشنواره‌ها را جلوگیری از انحراف جوانان امروز دانست و تاکید کرد: همه ما در قبال سربلندی اسلام و تشیع مسئولیم و با تمام اختلاف نظر و سلیقه‌هایی که داریم در یک مسیر مشترک، در مسیر سربلندی میهن اسلامی خود و در راه ولایت حرکت می‌کنیم.

کد خبر 303626

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha