همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی روز جمعه از بیم واکنش فلسطینیان به شهادت کودک خردسال در روستایی در کرانه باختری، محدودیت ورود نمازگزاران را به مسجدالاقصی تشدید کرد.

تشدید محدودیت ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا،«عزام الخطیب» مدیر اداره وقف و امور مسجدالاقصی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست امروز با اجرای محدودیت بیشتر مانع ورود مردان فلسطینی زیر 50 سال به مسجدالاقصی برای اقامه نماز جمعه شدند.

بر اساس اظهارات این مقام مسوول، نظامیان صهیونیست پس از استقرار در مناطق مختلف بیت المقدس، همه ورودی های مسجدالاقصی به جز چهار در را بستند.

این اقدام رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که بامداد امروز یک کودک خردسال فلسطینی به دست شهرک نشینان صهیونیست به شهادت رسید.

در این اقدام نژادپرستانه صهیونیست های افراطی با حمله به روستای دوما واقع در نزدیکی نابلس، خانه های فلسطینیان را به آتش کشیدند که در نتیجه آن یک کودک 18 ماهه به علت شدت سوختگی به شهادت رسید و 4 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی از بیم واکنش فلسطینیان به این جنایت صهیونیست ها، می کوشد تا مانع تجمع نمازگزاران در مسجدالاقصی شود.

جنایت ضد انسانی امروز صهیونیست ها فاجعه آمیزترین حمله آن ها به فلسطینیان از زمان شهادت نوجوان فلسطینی در سال گذشته است که توسط صهیونیست های افراطی زنده به آتش کشیده شد.

این جنایت هولناک خشم و واکنش شدید فلسطینیان را به همراه داشت.

اقدامات نژادپرستانه صهیونیست ها علیه فلسطینیان در ماه های اخیر به شدت افزایش یافته است. علاوه بر حملات صهیونیست های شهرک نشین به فلسطینیان، نظامیان صهیونیست نیز بر حملات و بازداشت های خشونت آمیز خود افزوده اند.

از ابتدای سال 2015 تاکنون 19 فلسطینی به دست صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.

کد خبر 302610

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha