همشهری آنلاین: در پایان روز نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی که در شهر ورشو، پایتخت لهستان در حال برگزاری است، قاسم رضایی، نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان به مدال طلا دست یافت.

Ghasem Rezaea

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر 0 پاتریک کاوی از آمریکا را شکست داد و در دور سوم با نتیجه 10 بر 0 میکولا کریسوف از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر 0 موسی اولویف از روسیه را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 6 بر 0 آردو آروسار از استونی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. در دیدار نهایی پیتر اوهلر از آلمان مقابل رضایی حاضر نشد تا نماینده کشورمان صاحب مدال طلا شود.

در همین وزن مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول، در مسابقه دوم با نتیجه 8 بر 0 بالاز کیس، قهرمان جهان از مجارستان را مغلوب کرد، اما در دور بعد با نتیجه 6 بر 2 مقابل پیتر اوهلر از آلمان شکست خورد و با توجه به حضور اوهلر در دیدار فینال، وی در گروه بازنده‌ها ابتدا با نتیجه 9 بر 6 جوزف راو از آمریکا را شکست داد، اما در دیدار بعد با نتیجه 12 بر 2 مقابل فیلیکس بالدوف از نروژ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ابراهیم لابازانوف، قهرمان روسیه در سال 2015 با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل آندره برگ نروژی، سوریان از دور رقابت‌ها کنار رفت. در همین وزن محسن حاجی‌پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم البیک تاژیف از بلاروس را با نتیجه 8 بر 0 شکست داد، اما در دور بعد با نتیجه 7 بر 10 مقابل هامت رستم از ترکیه مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل آنگلوف بلغاری، حاجی‌پور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در رقابت‌های چهار وزن دوم و پایانیمحمدعلی گرایی و مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم و شهاب قوره‌جیلی و مهدی نوری در وزن 130 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

 

کد خبر 302100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha