پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: افتتاحیه ارکستر سازهای ملی ایران، اجرای ارکستر سمفونیک تهران، کنسرت مجید خراط‌ها برنامه‌های موسیقایی هستند که در تعطیلات آخر هفته و عید سعید فطر اجرا خواهند شد.

concert

به گزارش هنرآنلاین کنسرت‌های موسیقی این آخر هفته در واقع پیش درآمدی برای ماراتن مردادماه به شمار می‌رود، در حقیقت این کنسرت‌ها با وجود اندک بودن تعدادشان اما مقدمه‌ای برای آغاز یک برنامه موسیقایی ویژه در ماه پنچ سال خواهند بود.

  • ارکستر سمفونیک تهران و اجرای یک سمفونی ایتالیایی

ارکستر سمفونیک تهران با علی رهبری و همراهی "دالیبور کاروای" امشب 25 تیرماه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت سمفونی ایتالیایی "برامس کنسرتو برای ویلن مندلسون" اجرا می‌شود. "دالیبور کاروای" نوازنده چیره‌دست ویلن از اسلواکی در آخرین روزهای تیرماه برای همکاری با ارکستر سمفونیک تهران به‌عنوان سولیست ویلن، به ایران آمده و در این کنسرت سلونوازی خواهد داشت.

ارکستر سمفونیک تهران امروز 25 تیرماه ساعت 21:30 به روی صحنه می‌رود.

  • افتتاحیه یک ارکستر

اولین اجرای ارکستر سازهای ملی به رهبری اسماعیل تهرانی و با صدای وحید تاج و حسین عالیشاپور هم روز شنبه 27 تیر در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

در این کنسرت که اولین اجرای ارکستر سازهای ملی است، اسماعیل تهرانی رهبری ارکستر را بر عهده خواهد داشت و وحید تاج و حسین عالیشاپور به‌عنوان خواننده به هنرنمایی می‌پردازند. ضمن اینکه سلو نوازی سه تار حمید متبسم نیز از بخش‌های ویژه اجرای ارکستر سازهای ملی ایران خواهد بود. همچنین قطعاتی از درویش خان، عارف، مرتضی محجوبی، علی‌نقی وزیری، روح‌الله خالقی، حسین دهلوی، اسماعیل تهرانی، بهزاد عبدی و حمید متبسم اجرا خواهد شد.

ارکستر سازهای ملی روز شنبه 27 تیر ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

  • کنسرت مجید خراطها بعد از عید فطر

کنسرت مجید خراطها هم بعد از عید سعید فطر در تهران برگزار می‌شود. این اجرا در روزهای 29 و 30 تیرماه، ساعت 18 و 21:30، هر شب دو سئانس، در سالن میلاد نمایشگاه، با اجرای 13 قطعه همچون؛ "آواره "، "بی‌وفا "، "مسافر"، "لحظه آخر" و.... برگزار خواهد شد.

کد خبر 301250

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha