همشهری آنلاین: کنسرت ˝خنده˝ حسن ریوندی و اجرای ارکستر سمفونیک تهران برنامه‌های موسیقایی این آخر هفته را شامل می‌شوند.

consert

به گزارش سرویس موسیقی هنرآنلاین برنامه این آخر هفته با وجود تنها دو برنامه موسیقایی رکورد خلوت‌ترین آخر هفته را از آن خود کرد.

  • یک کنسرت شاد با حسن ریوندی (4 تیر تالار وزارت کشور)

کنسرت "خنده" حسن ریوندی کمدین ایرانی چهارم تیرماه در تالار بزرگ کشور برگزار می‌شود.

حسن ریوندی کمدین ایرانی با بیان اینکه استندآپ کمدی در حال حاضر در تمامی جهان رایج و متداول است، گفت: ما سعی داریم تا با فراهم کردن فضایی سالم، انرژی مردم را به بهترین شکل و صحیح‌ترین روش تخلیه کنیم.

وی ادامه داد: امروزه شاهد این هستیم که مردم ما دیگر به هر چیزی نمی‌خندند یا بهتر است بگوییم سخت‌تر از گذشته لبخند را بر لبان آن‌ها می‌بینیم. تمام تلاش تیم برگزارکننده ایجاد ساعاتی خوش برای حاضرین در این کنسرت است.

این کمدین با اشاره به مناسب بودن شوخی‌های صورت گرفته روی صحنه اظهار داشت: طوری برنامه ریزی شده که مخاطب با رده‌های سنی مختلف از 7 تا 70 سال می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های این روزهای ما انتقال حس شادی و نشاط به خانواده‌ها در جمع خانوادگی است به‌طوری که شاهد آن هستیم هرچه جلوتر می‌رویم خانواده‌ها از باهم بودن و در کنار هم بودن کمتر لذت می‌برند.

ریوندی گفت: مانند تجربه‌های قبلی در این برنامه قرار نیست با قومیت‌ها شوخی کنیم و موضوعات فرهنگی و اجتماعی دستمایه شوخی‌ها خواهد بود.

  • اجرای ارکستر سمفونیک تهران (3 و 4 تیر، تالار وحدت)

ارکستر سمفونیک تهران با اجرای سمفونی نهم بتهوون روزهای 3 و 4 تیرماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

علی رهبری مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران درباره اجرای سمفونی 9 بتهوون برای مردم گفت: باعث افتخار بنده و ارکستر سمفونیک تهران است که مردم از کنسرت‌های ما استقبال کرده‌اند.

وی ادامه داد: ارکستر جوان ما با کنسرت هفته گذشته خود ثابت کرد که لیاقت برخورد حرفه‌ای چه از لحاظ مالی و چه از نظر معنوی را دارد. این نوازنده‌های جوان ثابت کردند که با سه جلسه تمرین هم می‌شود مانند تمام کشورهای پیشرفته دنیا قادر به اجرای کنسرت بود که این نتیجه در تاریخ 80 ساله‌ ارکستر سمفونیک تهران بی‌نظیر و بی‌سابقه است.

رهبری افزود: باعث افتخار من و نوازنده‌ها است که مردم این سرزمین از 12 کنسرت ارکستر سمفونیک تهران که در مدت 3 ماه در تالار وحدت اجرا شده، استقبال کرده‌اند، خصوصاً که سمفونی نهم برای مردم موفقیت شایانی داشته و برای من بسیار خوشحال‌کننده است که مردم تهران نیز مانند دیگر شهرهای بزرگ دنیا تشخیص داده‌اند که آثار بزرگی مثل سمفونی نهم بتهوون را باید چندین بار گوش کرد. خوشبختانه مردم ما تشخیص داده‌اند که این‌طور آثار را هرچه بیشتر گوش کنند بیشتر لذت می‌برند.

رهبر ارکستر سمفونیک تهران در پایان خاطرنشان کرد: به همین دلیل، هم برای بنده و هم برای ارکستر سمفونیک تهران باعث افتخار است که در تکرار سمفونی 9 بتهوون بعضی از چهره‌های آشنایی را که در اجراهای پیش از این، سمفونی دیده‌اند دوباره می‌بینم.

کد خبر 299120

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha