همشهری‌آنلاین: مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر معتقد است: میان علم روابط‌عمومی و آنچه در عمل در حال اجراست فاصله وجود دارد.

وحید رحمتی رودسری  و دینان

وحید رحمتی رودسری که در دیدار سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، علی شوقی بنام دبیر کنفرانس و بهنام تقی‌پور رئیس کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی این کنفرانس سخن می‌گفت با اشاره به لزوم ارتقای کیفی و محتوایی کنفرانس‌های تخصصی روابط‌عمومی گفت: سمیناری دارای اهمیت و ارزش است که بتواند باعث ارتقای کارشناسان شده و روابط‌عمومی را از قالب سنتی به قالب مدرن هدایت کند.

وی با اشاره به گسترش رسانه‌های اجتماعی افزود: استفاده از رسانه‌های اجتماعی باعث شده تا گاهی اوقات خبرگزاری‌ها هم از خبر عقب بمانند. مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر بر اهمیت بکارگیری و قابلیت‌های تکنولوژی‌های مبتنی بر اینترنت به هنگام وقوع بحران تأکید کرد. وی اظهار امیدواری کرد این کنفرانس به اهداف خود دست یابد.

سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی نیز در این دیدار شناسایی چالش‌های ارتباطی و ارائه برنامه‌ و راهکارهای حرفه‌ای غلبه بر آنها در سازمان‌ها را از وظایف روابط‌عمومی‌ها دانست و گفت: بدون حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی امکان پاسخگویی به انتظارات درون و برون سازمانی میسر نیست.

علی شوقی بنام دبیر کنفرانس نیز در این نشست به تشریح جزئیات برگزاری سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی پرداخت.

وی گفت: روابط‌عمومی حرفه‌ای و حضور موثر در رسانه‌های اجتماعی، روابط‌عمومی حرفه‌ای و اصول و فنون مذاکره، روانشانسی مثبت نگر و روابط‌عمومی حرفه‌ای و روابط‌عمومی حرفه‌ای و باز طراحی برند عناوین کارگاه‌هایی هستند که در این کنفرانس برگزار خواهند شد.

علاقمندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند فرم فراخوان را از سایت www.i-pr.ir تهیه یا با شماره‌های 88807453-88898326 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 300978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha