شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۸
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: بازگشت سیدمهدی رحمتی به استقلال یکی از مهم‌ترین اتفاقات فصل نقل و انتقالات بود.

استقلال

اين اتفاق اما قطعا براي استقلال در طول فصل حاشيه‌ساز خواهد بود، اين در حالي است كه وحيد طالب‌لو هم در جمع آبي‌ها باقي مانده و اين دو دروازه‌بان قطعا با نيمكت‌نشيني‌هاي پي در پي كنار نخواهند آمد. آنها حتي در نخستين روز حضور رحمتي در تمرين استقلال برخوردي سرد با يكديگر داشتند و اين رابطه 2 دروازه‌بان استقلال در تمرينات همچنان ادامه دارد. طالب‌لو و رحمتي متهم به آشتي‌كنان صوري هستند كه البته اين واكنش مظلومي را به همراه دارد: «‌اگر متوجه شوم بازيكنان با يكديگر قهر هستند، چشم‌هايم را نمي‌بندم و تصميم ديگري مي‌گيرم. ما درخصوص اين دو دروازه‌بان مشكلي نداريم ولي در مورد احتمال آشتي‌كنان صوري با آنها صحبت خواهم كرد.»

  • آيا رحمتي تيم مي‌بندد؟

بازگشت رحمتي به استقلال اما شايعاتي را درخصوص دخالت او در جذب بازيكنان جديد استقلال مطرح كرده است. رحمتي حتي پارسال هم نقش مهمي در اضافه‌شدن چند بازيكن به پيكان داشت و حالا گفته مي‌شود او واسطه حضور چند بازيكن در استقلال خواهد بود. تا چند روز پيش مسئولان استقلال با صر‌احت تأكيد كردند كه سيدجلال حسيني در ليست مظلومي قرار ندارد اما حالا استقلالي‌ها درصدد جذب اين بازيكن هستند و مي‌گويند كه موضوع قرار گرفتن حسيني در فهرست مظلومي، به رحمتي مربوط مي‌شود. با اين حال مظلومي اين شايعه را تكذيب كرده و مي‌گويد: «‌اين موضوع كه رحمتي استقلال را مي‌بندد صحت ندارد چون من به هيچ وجه اقتدارم را از دست نمي‌دهم. اجازه نمي‌دهم بازيكني در كار من دخالت كند. نه‌تنها رحمتي بلكه هيچ‌كس نمي‌تواند بازيكني را به من تحميل كند.»

مظلومي در مورد قرار گرفتن نام حسيني در فهرست استقلال تأكيد مي‌كند: «سيدجلال حسيني از نظر فني در سطح بالايي قرار دارد و در مسابقات غرب آسيا كه با تيم ملي «ب» قهرمان شديم، او شاگرد من بود و شناخت كاملي از يكديگر داريم. وقتي ديديم پرسپوليس تمايلي به جذب سيدجلال ندارد و اين خلاف آن چيزي بود كه خودش فكر مي‌كرد، با او وارد مذاكره شديم. البته هنوز به توافق نرسيده‌ايم.»

  • آخرين وضعيت آندو و كرار

استقلالي‌ها بعد از توافق با خسرو حيدري، حالا درصدد راضي‌كردن آندرانيك تيموريان هستند. مظلومي در مورد وضعيت اين بازيكن مي‌گويد: «‌استقلال خانه آندو است و او آزاد است به خانه خودش برگردد، البته اين بازيكن از قطر يك پيشنهاد دارد و به آن فكر مي‌كند. در هر صورت آندو از هر نظر چه فني و چه اخلاقي مورد تأييد ماست و اگر دوست داشت مي‌تواند به استقلال بيايد و به ما كمك كند.» كرار جاسم هم براي ماندن در استقلال وضعيتي مبهم دارد. گفته مي‌شود به‌احتمال زياد هافبك عراقي فصل گذشته آبي‌پوشان فصل آينده از استقلال جدا خواهد شد. البته كرار با حكم كميته انضباطي نمي‌تواند در تيم ديگري جز استقلال در ليگ برتر ايران بازي كند و قصد دارد در يك ليگ عربي فوتبالش را ادامه دهد. بعد از جلسه وكيل كرار با مسئولان استقلال، وضعيت او روشن خواهد شد.

کد خبر 299962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha