بازگشت مهدی رحمتی به استقلال برای فصل آینده جدی تر از همیشه مطرح است. تحرکات اخیر او در فضای مجازی و حمایت دوستان نزدیک اش در استقلال هم نشان می دهد خبری درراه است.

رحمتی

همشهری آنلاین- بهزاد غلامپور که در تیم ملی با مهدی رحمتی کار کرده بود و دوستی نزدیکی با او دارد، وقتی به استقلال آمد که شماره یک سابق این تیم را رسما ترک کرده و با پدیده خودرو مشهد قرارداد ۲ساله بسته بود. غلامپور آن زمان گفت که اگر زودتر مربی استقلال می شد حتما رحمتی را حفظ می کرد. غلامپور آنقدر با رحمتی نزدیک است که توان انجام این کار را داشت. همان زمان هم تلاش هایی برای برگرداندن رحمتی انجام شد که نا موفق بود. مدیریت وقت باشگاه استقلال برای حفظ آرامش و دور کردن حاشیه ها تصمیم گرفته بود تا قرارداد رحمتی و منتظری و یکی دونفر دیگر را تمدید نکند که این اتفاق در مورد این ۲ بازیکن با تجربه افتاد.  

حالا خبر می رسد بهزاد غلامپور که موافق حضور همزمان رحمتی و حسینی است به دنبال بازگرداندن شماره یک سابق است و در این خصوص با فرهد مجیدی هم صحبت کرده و موافقت اولیه او را گرفته است. پست تبریک گفتن رحمتی به برنده شدن فرهاد مجیدی در نظر سنجی انتخاب اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا که خودش هم یکی از کاندیدهای آن بود و حضور فعال شماره یک سابق در فضای مجازی آن هم برای استقلال نشان می دهد که رحمتی هم به فکر بازگشت است. به خصوص که چند وقت پیش هم با هواداران استقلال در فضای مجازی آشتی کرد و پس از آن برای حسینی هم کری خواند و به او یادآور شد که عزت و ذلت آدم ها دست خوا است. پستی که بسیار با مفهوم بود!

رفیق نزدیک رحمتی و مربی گلر های استقلال که رابطه خوبی هم با حسین حسینی دارد مدعی شده می تواند این دو دروازبان را آشتی داده و حضور همزمان شان در استقلال را مدیریت کند. غلامپور که رابطه خوبی هم با فرهاد دارد گفته می شود  اوکی اولیه را هم از سرمربی جوان آبی ها گرفته است، هرچند که با توجه به شرایط فوتبال همه چیز به آخر فصل موکول شده است که تکلیف خود مجیدی با مدیریت جدید استقلال روشن شود.

باید دید سرانجام تلاش های غلامپور برای بازگشت رحمتی و حضور او همزمان او و حسینی به نتیجه می رسد یا نه؟     

کد خبر 502070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha