تلاش برخی برای بازگرداندن رحمتی به استقلال در پایان فصل از آن دست شایعه‌های جالبی است که با اما و اگرهایی روبه‌رو است. آنچه مسلم است استقلال دیگر نمی‌تواند این دو شماره یک را باهم داشته باشد!

رحمتی به بازی با الهلال می‌رسد؟

همشهری آنلاین-بعد از پست جنجالی مهدی رحمتی علیه حسین حسینی که منجر به رد و بدل شدن پست های دیگری بین این ۲ بازیکن شد، شایعه عجیب و جنجالی در این خصوص به گوش می رسد!

بعد از جدایی رحمتی از استقلال بود که حسینی با آبی پوشان برای ۲ فصل دیگر تمدید کرد. پس از تمدید حسینی مدیران استقلال به دنبال برگرداندن رحمتی رفتند که با پدیده شهر خودرو قراردادیکساله بسته بود. در آن مقطع با مخالفت مالک باشگاه مشهدی و البته بی میلی رحمتی برای بازگشت که به دلخوری او از هواداران بر می گشت،  این موضوع خیلی زود منتفی شد.  

حالا خبر می رسد با توجه به اینکه قرارداد رحمتی با پدیده در آخر فصل به پایان می رسد و یحیی گل محمدی رفیق رحمتی هم از این تیم جدا شده است، برخی در استقلال تلاش می کنند تا با توجه به فراز و نشیب هایی که حسینی داشته، رحمتی را به این تیم برگردانند!

گفته می شود جدال ناگهانی این دو گلر هم به این موضوع بی ربط نیست. البته در این خصوص فقط فرهاد مجیدی تصمیم گیرنده خواهد بود که در گذشته رابطه خوبی با رفیق صمیمی رحمتی داشت. بهزاد غلامپور هم که از دوران سرمربیگری علی دایی در تیم ملی رابطه خوبی با رحمتی دارد، به محض آمدن به استقلال اعلام کرد اگر زودتر آمده بود حتما این این بازیکن را نگه می داشت.  

 باید صبر و کرد و دید و این شایعات چقدر حقیقت دارد و تا چه حد همان طور که خود حسینی گفته برای برهم زدن تمرکز او مطرح می شود!؟  

 طبیعی است که رحمتی تمایل داشته باشد سال یا سال های آخر فوتبالش را با پیراهن استقلال به پایان برساند.  

کد خبر 484418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha