دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: ‌بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در پروسه انتخاب سرمربی جدید استقلال روی حمایت فرهاد مجیدی از پرویز مظلومی حسابی ویژه باز کرده بود.

چرا مجیدی، مظلومی را دور زد؟

اينكه با اين اعلام حمايت رسمي مي‌تواند به حضور مربي جديدش مشروعيت ببخشد و از محبوبيت اين بازيكن سابق استفاده كند تا مظلومي زمان بيشتري براي افتادن روي دور داشته باشد. با وجود اين تنها ساعاتي بعد از اعلام رسمي مظلومي درباره گرفتن مشاوره از مجيدي، او اين خبر را تكذيب كرد و گفت كه تفاوت ديدگاه عميقي با مظلومي دارد. اما دليل اينكه مجيدي بعد از 2بار مشورت دادن به افشارزاده، چنين تصميمي گرفت و اينقدر زود راهش را از مظلومي جدا كرد در نوع خودش جالب است.مظلومي در حالي سعي داشت از محبوبيت مجيدي استفاده كند كه اين بازيكن چند سال پيش در ميانه‌هاي راه استقلال را ترك و تيم مظلومي را از قهرماني دور كرد.

مجيدي اما براي تصميم جديدش، دليل مهمي دارد؛ او به نزديكانش گفته كه به هيچ عنوان دوست ندارد در استقلال دستيار مربي ايراني يا خارجي شود و قطعا مي‌خواهد به‌عنوان سرمربي به استقلال برگردد. وي مي‌خواهد با استفاده از محبوبيتش همچنان يك گزينه دست نخورده براي استقلال باشد و نتيجه نگرفتن احتمالي مظلومي در ابتداي فصل، شايد راه را براي ورود او به نيمكت استقلال باز كند. مجيدي به برادرش هم گفت كه پيشنهاد آناليزوري استقلال را رد كند.مجيدي كه هرگز سرمربيگري در يك تيم را تجربه نكرده است، مي‌خواهد به‌عنوان سرمربي روي نيمكت استقلال بنشيند.

  •  شرط‌هاي رحمتي براي بازگشت

استقلال در حالي فعاليتش را در فصل نقل و انتقالات ادامه مي‌دهد كه سيدمهدي رحمتي همچنان جدي‌ترين هدف اين تيم است. او اما براي بازگشت به استقلال شرط و شروطي دارد و از استقلالي‌ها خواسته كه طلب 900ميليوني‌اش را بدهند. يكي ديگر از شروط رحمتي دريافت نيمي از قرارداد فصل آينده است.

  • عصبانيت صادقي

استقلال هنوز وضعيت بازيكناني مثل اميرحسين صادقي و رضا عنايتي را مشخص نكرده است.ديروز صادقي براي مذاكره با مظلومي راهي باشگاه شد اما خيلي زود با عصبانيت محل باشگاه را ترك كرد.صادقي مي‌گويد:« چند روز پيش يك جلسه با مظلومي داشتم كه حدود نيم ساعت صحبت كرديم اما به جمع بندي كلي نرسيديم. ايشان به من اعلام كرد يكشنبه بار ديگر به باشگاه بيايم تا تصميم كلي بگيريم. من آمدم اما كسي نبود.بايد بگويم كه با استقلال قرارداد دارم و فقط درصورتي مي‌روم كه مظلومي مرا نخواهد.» او تأكيد مي‌كند:« برخي عوامل هستند كه به يكسري از رسانه‌ها در مورد من خط و خطوط مي‌دهند و در تصميمات كادرفني و مديريت باشگاه تأثيرگذارند. واقعا نمي‌دانم دليل اين رفتارها چيست.»

گفتني است كه استقلالي‌ها در حال مذاكره با خسرو حيدري و اميد ابراهيمي هم هستند تا آنها ‌را براي ماندن راضي كنند.حيدري و ابراهيمي در مورد گرفتن طلب‌هايشان و همچنين قرارداد سال بعد، با استقلال اختلاف دارند.البته استقلالي‌ها از تمديد قرارداد حيدري خبر داده‌اند ولي مي‌گويند ابراهيمي با سپاهان قرارداد بسته است.

کد خبر 299511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha