همشهری آنلاین: مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات استقلال آخرین برنامه‌های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تشریح کرد.

علی نظری جویباری

به گزارش ایسنا، علی نظری جویباری بعد از اتمام جلسه با کادرفنی جدید و بازیکنان، اظها‌ر کرد: تا به حال چند بازیکن مد نظر مظلومی را جذب کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که بازیکنان دیگر را هم به تیم بیاوریم. از امروز هم تمرینات آغاز می‌شود. بازیکنانی که قرارداد دارند در تمرینات حاضر می‌شوند.

وی درباره وضعیت میثم مجیدی، بازیکن استقلال خوزستان، گفت: ما درخواستی را به باشگاه استقلال خوزستان فرستاده‌ایم، چرا که باید رضایت نامه این باشگاه را هم دریافت کنیم. استقلال خوزستان مبلغی را درخواست کرده است که اگر بتوانیم این پول را پرداخت کنیم مجیدی را جذب خواهیم کرد.

مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات استقلال درباره جذب بختیار رحمانی نیز، ا‌دا‌مه‌ داد: هیچ صحبتی را با رحمانی انجام نداده‌ایم. کما این که رحمانی چند مشکل دارد. او فصل گذشته مصدوم بود و همچنین مشکل سربازی دارد. از طرفی رحمانی در اولویت استقلال نیست.

نظری جویباری درباره وضعیت فروزان خاطر‌ نشان کرد: مظلومی است که درباره بازیکنان فصل گذشته تصمیم می‌گیرد. فروزان با باشگاه قرارداد دارد و مظلومی در روزهای آینده وضعیت او را مشخص خواهد کرد.

وی همچنین درباره حضور رحمتی در استقلال نیز، اظها‌ر کرد: او فعلا در مشهد به سر می‌برد و امیری مسئول مذاکره با او است. در روزهای آینده او به باشگاه می‌آید تا درباره وضعیتش رو در رو صحبت کنیم.

مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود صادقی چند پیشنهاد دارد؟ خاطر‌ نشان کرد: صادقی با باشگاه قرارداد دارد. اگر پیشنهادی به او رسیده باید کتبا آن را به باشگاه ارائه دهد تا درباره آن تصمیم گیری کنیم. اگر هم مظلومی او را در لیست مازاد قرار داده باشد که فکر نمی‌کنم چنین باشد باز هم می‌توانیم به او کمک کنیم.

نظری جویباری درباره بازگشت مگویان، به ایران گفت: او فعلا در مسکو به سر می‌برد و به زودی برای مذاکره به تهران باز می‌گردد.

مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات در پاسخ به این سوال که چرا صادقی با توجه به داشتن قرارداد در تمرینات شرکت نمی‌کند؟ اظها‌ر کرد: حتما بندی در قرارداد او وجود دارد که با توجه به آن می‌توانیم برخورد کنیم. مظلومی هم می‌تواند در این باره تصمیم بگیرد.

وی درباره شرایط امید ابراهیمی، خسرو حیدری و هاشم بیک زاده نیز، خاطر‌ نشان کرد: امید ابراهیمی و خسرو حیدری را برای فصل آینده می‌خواهیم. هاشم بیک زاده هم با باشگاه قرارداد دارد. قرار بود امروز با او جلسه‌ای را برگزار کنیم، اما نمی دانم که چرا به این جلسه نیامده است. او باید طبق قرارداد تابع تصمیمات باشگاه باشد.

نظری جویباری درباره جذب محسن مسلمان نیز، خاطر‌ نشان کرد: هیچ تماسی با او نداشته‌ایم. نام او در لیست خرید باشگاه نیست. در روزهای گذشته سعید آذری، مدیر‌عامل ذوب آهن تماسی را با باشگاه داشت و تقاضای معاوضه یعقوب کریمی با محسن مسلمان را مطرح کرد که مورد قبول ما قرار نگرفت.

وی در پایان ا‌دا‌مه‌ داد: در روزهای آینده شاهد خبرهای خوبی در باشگاه استقلال خواهیم بود. قرار بر این شده است که جلسه‌ای را با جاسم کرار برگزار کنیم.

کد خبر 299321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha