نشست اعضای کادر فنی و همچنین مدیریت باشگاه استقلال با بازیکنان این تیم در حالی دیروز برگزار شد که وحید طالب‌لو، محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، امین حاج‌محمدی، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، مهدی کربلایی و نماینده مگویان مدافع ارمنی استقلال در این جلسه حضور داشتند.

دین‌محمدی،حجازی و نوازی  در کادرفنی استقلال

بازيكناني مثل رضا عنايتي، هاشم بيك‌زاده، خسرو حيدري، اميد ابراهيمي، جاسم‌كرار، محمدرضا خرسندنيا، ميلاد نوري، ميلاد سليمان‌فلاح و يعقوب كريمي‌ در اين جلسه حضور پيدا نكردند.همچنين رضا عنايتي كه قرار بود با پرويز مظلومي صحبت كند در جلسه حاضر نشد اما ساعاتي بعد با مظلومي به‌صورت خصوصي صحبت كرد تا وضعيتش براي ماندن يا جدايي مشخص شود. هاشم بيك‌زاده و جاسم كرار هم بازيكناني هستند كه با استقلال قرارداد دارند ولي در جلسه حضور پيدا نكردند. بيك‌زاده پيش از اين مدعي شده بود تا مطالباتش را نگيرد براي فصل جديد پاي ميز مذاكره نمي‌نشيند. اميد ابراهيمي و خسرو حيدري تنها بازيكنان بدون قرارداد استقلال هستند كه تا حدودي غيبت آنها موجه بود زيرا بايد براي فصل‌ آينده به مذاكره بنشينند. همچنين جابر انصاري نخستين صيد استقلال در فصل جاري ظاهراً با هماهنگي مسئولان اين باشگاه در نشست امروز حضور پيدا نكرد.

ديروز اما محمد نوازي و سيروس دين‌محمدي هم كه به باشگاه استقلال رفته بودند پس از پايان جلسه با پرويز مظلومي در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام كردند كه قرار است در كادر فني استقلال مشغول به‌كار شوند.‌ مهدي ارژنگي‌نيا كه چند سال پيش آناليزور پرويز مظلومي در استقلال بود بار ديگر اين سمت را عهده‌دار شد و ترابپور هم مربي دروازه‌بان‌ها خواهد بود.آتيلا حجازي هم‌ به كادر فني استقلال اضافه شد‌.‌

 

کد خبر 299392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha