چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱
۰ نفر

محمود مولایی: پس از حضور پرویز مظلومی روی نیمکت استقلال و خروج کادرفنی از بلاتکلیفی تلاش مسئولان این باشگاه برای جذب و نگه داشتن بازیکنان مورد نظر شروع شده است.

‌رحمتی:‌ با استقلال مذاکره نکردم

سرمربي جديد استقلال در بدو ورود به اين باشگاه روي جذب برخي نام‌ها ازجمله مهدي رحمتي و آندرانيك تيموريان تأكيد كرد و ديروز اين باشگاه از مذاكرات مثبت با رحمتي خبر داد. دروازه‌بان سابق استقلال كه در ابتداي فصل گذشته به‌دليل اختلاف با امير قلعه‌نويي به پيكان پيوست، اكنون با تغييرات كادرفني شرايط بازگشت به استقلال را دارد. بهرام اميري، مسئول نقل و انتقالات استقلال در اين رابطه مي‌گويد: « با رحمتي صحبت كرده‌ايم و مذاكرات مثبتي داشته‌ايم، اما كارمان هنوز تمام نشده است.» هرچند اميري از مذاكره با رحمتي خبر مي‌دهد اما اين دروازه بان ديروز در مورد شايعه بازگشت به استقلال به خبرنگار همشهري گفت: « من تا به امروز مذاكره اي با استقلال انجام نداده‌ام.»

  • احتمال بازگشت نكونام

جواد نكونام يكي ديگر از بازيكناني است كه به‌دليل اختلاف با قلعه‌نويي استقلال را ترك كرده بود. وي نيز مورد توجه اين باشگاه قرار گرفته است. مسئول نقل و انتقالات باشگاه از تمايل استقلال براي جذب نكونام خبر مي‌دهد و اضافه مي‌كند: «نكونام را مي‌خواهيم اما هنوز با او صحبت نكرده‌ايم و بعيد مي‌دانم كه مشكلي با ايشان داشته باشيم.» با اين حال، به‌نظر نمي‌رسد كاپيتان تيم ملي به راحتي بتواند به استقلال برگردد. هافبك فعلي اوساسونا به مهر مي‌گويد: «بايد بگويم هنوز با كسي صحبت نكرده‌ام، اين خبر را هم در رسانه‌ها ديدم و خودم هم منتظر روزهاي آينده هستم، البته الان در مسافرت هستم. ان‌شاءالله به تهران كه برگشتم بايد ببينم چه سرنوشتي انتظارم را مي‌كشد.» او ادامه مي‌دهد: «من 2سال ديگر با اوساسونا قرارداد دارم، يك‌سال براي بازي كردن و سال بعدي براي مربيگري. جدا‌شدن از اوساسونا خودش پروسه بزرگي است كه بايد طي كنم و درصورت توافق به تهران بيايم. البته همه اينها درصورتي است كه پيشنهادي مطرح شود و جلسه‌اي برگزار شود. ‌ براي استقلال، هواداران و پرويز مظلومي آرزوي موفقيت مي‌كنم.»

  • وضعيت مبهم آندو

‌شرايط براي بازگشت آندرانيك تيموريان هم دشوار به‌نظر مي‌رسد. كاپيتان تيم ملي قصد دارد فصل آينده در ليگ قطر بازي كند و سرژيك تيموريان، مدير برنامه‌هاي اين بازيكن نيز عنوان مي‌كند: «ابتدا با تيم‌هاي خارجي مذاكره‌ مي‌كنيم و درصورت بسته‌شدن پرونده مذاكرات، با تيم‌هاي داخلي مذاكره خواهيم كرد.»

  • فخرالديني: هنوز تصميمي نگرفته‌ام

باشگاه استقلال درصدد است بازيكناني مانند اميد ابراهيمي، خسرو حيدري، اميرحسين صادقي، ميلاد فخرالديني و... را براي فصل آينده حفظ كند. مسئول نقل و انتقالات استقلال با اينكه از توافق با اين بازيكنان صحبت مي‌كند اما فخرالديني تأكيد مي‌كند: «من هنوز هيچ تصميمي نگرفته‌ام و مسئولان باشگاه استقلال هم تماسي با من نداشته‌اند. من دوست دارم در استقلال بمانم ولي در اين ميان مشكلات مالي هم مطرح است.»

کد خبر 299037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha