شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جوخه های ضدبمب در واشنگتن مستقر شده‌اند و شهر در آماده‌باش کامل است.

۴th-July-In-Washington-DC

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، هم‌زمان با چهارم ژوئیه،سال‌روز اعلام استقلال آمریکا، تدابیر امنیتی شدیدی در آمریکا به اجرا گذاشته شده است.

مقامات دولت فدرال آمریکا درباره احتمال بهره‌برداری تروریست‌ها از این مناسبت برای انجام دادن حمله‌هاي تروریستی هشدار داده‌اند.

چهره واشنگتن پایتخت آمریکا نیز کاملا امنیتی شده است زیرا دستگاه‌های امنیتی نگران حمله تروریست‌ها در خاک آمریکا هستند.

محافظت از اهداف نرم ازقبیل تونل‌ها، پل‌ها و ایستگاه‌های قطار در این روز که همه جا شلوغ است و هزاران نفر در یک جا جمع می‌شوند، کار بسیار دشواری است.

در واشنگتن نیروهای امنیتی به وفور دیده می‌شوند. سگ‌های مخصوص کشف بمب نیز در واشنگتن به کار گرفته شده‌اند تا امنیت این شهر تامین شود.

انواع موانع امنیتی ازقبیل موانع بتنی و فلزی در خیابان‌های واشنگتن به چشم می‌خورد. پلیس واشنگتن اعلام کرده است نیروهای امنیتی با نگاه راهبردی در همه جای پایتخت مستقر شده‌اند. نیروهای پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) که معمولا در تعطیلات چهارم ژوئیه در مرخصی به سر می‌برند، امسال در آماده‌باش كامل هستند.

مسئولان شهری از مردم خواسته‌اند در جشن‌ها شرکت کنند اما درعین حال بسیار مراقب باشند. وزارت امنیت داخلی و پلیس فدرال آمریکا درباره احتمال وقوع حملات تروریستی هشدار داده‌اند. 

به گزارش واحد مركزي خبر ،فقط مناسبت چهارم ژوئیه در فضای جدید آمریکا مطرح نیست بلکه باید توجه داشت که در ماه رمضان قرار داریم و عناصر جهادی از ماه رمضان سوء استفاده می‌کنند تا حملات خود را انجام بدهند. داعشی‌ها به طرفداران خود گفته‌اند اگر در ماه رمضان حملاتی انجام بدهند اجر آنها ده برابر خواهد شد.

درعین حال، باید توجه داشت که داعش اولین سال‌روز تشکیل خلافت خودش را جشن می‌گیرد و می‌خواهد برای این مناسبت، کار مهمی انجام بدهد.

همه این عوامل سبب نگرانی شدید دستگاه‌های امنیتی آمریکا شده است.

کد خبر 299955

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha