همشهری آنلاین: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از تهران گفت معتقدم طرفین تفاهم بهتری برای پیشبرد بعضی مسائل پیدا کرده‌اند ولی هنوز مسائلی هست که نیاز به کار بیشتر دارد.

آمانو

به گزارش ايرنا، در متنی که سایت خبری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ارتباط با سفر آمانو به تهران منتشر کرد به نقل از وی آمده است: من روز 5 شنبه ( 11 تير) برای دیدار با رییس جمهور ایران و نیز دبیر شورای عالی امنیت ملی آقای شمخانی به تهران سفر کردم که این دیدار‌ها پیرو دیدارم با وزیر خارجه ایران محمد جواد ظریف در وین بود.

وی افزود: هدف از این سفر پیشبرد فعالیت در مورد حل و فصل تمام مسائل باقی مانده در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران از جمله شفاف سازی درباره ابعاد احتمالی نظامی هسته‌ای ایران بود.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار داشت: من معتقدم که طرفین تفاهم بهتری در رابطه با پیشبرد بعضی از مسائل پیدا کرده اند ولی هنوز کار بیشتری نیاز است .

آمانو گفت: مذاکرات من با مقامات ایرانی نیز شامل صحبت در مورد روند مذاکرات 3+3 و جمهوری اسلامی ایران در مسیر توافق نهایی و در یک چارچوب مشخص برای تائید و رصد اقدامات آژانس در رابطه با مسائل هسته‌ای ایران بود.

کد خبر 299889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha