یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

«همسرم بچه دار نمی‌شد و من می‌خواستم دوباره ازدواج کنم اما مخالف بود و برای همین نقشه قتلش را کشیدم.»

متهم

اين بخشي از اعترافات مردي است كه كارآگاهان پليس آگاهي استان خوزستان او را به جرم قتل همسرش دستگير كرده‌اند.
ماجراي اين جنايت به 24فروردين‌ماه برمي‌گردد. آن روز مرد جواني با پدرزنش تماس گرفت و مدعي شد كه همسرش به طرز مرموزي ناپديد شده است. او مدعي شد دست نوشته‌اي از همسرش پيدا كرده كه همسرش در آن نوشته بود قصد خودكشي دارد و مي‌خواهد خود را به رودخانه كارون پرتاب كند.

پس از اين تماس خانواده زن جوان كه به ماجرا مشكوك شده بودند، موضوع را به پليس اطلاع دادند و راهي محلي شدند كه دامادشان مدعي بود همسرش به آنجا رفته است. همزمان تيمي از كارآگاهان نيز راهي آنجا شدند و كنار رودخانه كيف زنانه‌اي پيدا كردند كه داخل آن همه مدارك زن جوان بود و شوهرش ادعا مي‌كرد او خودش را به داخل رودخانه پرتاب كرده است.

ماموران مرد جوان را بازداشت كردند و او در تحقيقات گفت: همسرم مدتي بود كه دچار افسردگي شده بود و مرتب از خودكشي حرف مي‌زد. چندساعت پيش دست نوشته‌اي از او پيدا كردم كه نشان مي‌داد قصد دارد خودش را در اين منطقه به رودخانه بيندازد. اين در حالي بود كه خودش ناپديد شده بود. براي همين ماجرا را به خانواده همسرم اطلاع دادم و خودم فورا به سمت رودخانه حركت كردم.

  • 6 روز بعد

در شرايطي كه گفته‌هاي مرد جوان مرموز به‌نظر مي‌رسيد جست و جو براي پيدا كردن زن جوان در رودخانه كارون شروع شد تا اينكه پس از گذشت 6 روز جسدش روي آب پيدا شد و به دستور قاضي در اختيار پزشكي قانوني قرار گرفت. از سوي ديگر همچنان شوهر وي مدعي بود كه همسرش به‌خاطر بيماري افسردگي دست به‌خودكشي زده است اما وقتي مأموران در تحقيقات خود اطلاع پيدا كردند كه اين زن و شوهر جوان سال‌هاست كه با هم اختلاف دارند، ظن‌شان به مرد جوان بيشتر شد و قاضي دستور بازداشت او را صادر كرد.

بازجويي از مرد جوان از سر گرفته شد و او اين بار ادعاي تازه‌اي مطرح كرد و چنين گفت: روز حادثه همراه همسرم براي تفريح به كنار رودخانه كارون رفته بوديم كه ناگهان پايش ليز خورد و به داخل رودخانه سقوط كرد. من درحالي‌كه مي‌ديدم او داخل آب دست و پا مي‌زند و كمك مي‌خواهد عمدا براي نجاتش تلاشي نكردم چراكه به‌شدت با او اختلاف داشتم.
اين ادعا هم كمي مشكوك به‌نظر مي‌رسيد و به همين دليل بازجويي‌ها ادامه يافت تا اينكه پس از گذشت 2‌ماه سرانجام مردجوان راز قتل همسرش را فاش كرد.

  • جنايت به‌خاطر ازدواج دوم

مرد جوان به مأموران گفت: سال84 ازدواج كردم و زندگي خوبي با همسرم داشتم اما بعد از مدتي متوجه شدم كه او نازاست و نمي‌توانيم بچه دار شويم. درحالي‌كه من عاشق بچه بودم و دوست داشتم پدر شوم. براي همين نزد چندين پزشك رفتيم و در اين مدت هزينه‌هاي زيادي متحمل شدم اما بازهم همسرم نتوانست بچه‌دار شود. وقتي از ادامه درمان نااميد شدم تصميم گرفتم زن دوم بگيرم اما همسرم مخالف ازدواج دوم بود.

برسر اين موضوع با هم اختلاف داشتيم تا اينكه تصميم به قتل او گرفتم. وي ادامه داد: روز حادثه او را سوار موتور كردم و ظاهرا براي تفريح به سمت رودخانه كارون رفتيم. در آنجا همسرم روي سكو كه 7متر تا رودخانه ارتفاع داشت نشسته بود كه ناگهان در يك لحظه از پشت سر بدون اينكه او متوجه شود به سمتش حمله كردم و وي را به داخل رودخانه انداختم. پس از آن به خانه رفتم و وسايلش را به كنار رودخانه آوردم تا صحنه‌سازي‌ كنم و ماجرا را خودكشي جلوه دهم اما بالاخره دستم رو شد و گير افتادم.
به گزارش همشهري، با حل معماي اين پرونده، متهم به قتل براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران پليس آگاهي استان خوزستان قرار گرفت.

کد خبر 298747

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha