همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امنیت امروز مرزهای کشور و اینکه مسئولین ما در مجامع بین المللی حرف‌های نظام را با قدرت می زنند و همچنین دشمن جرات نزدیک شدن به آن را ندارد به برکت خون شهداست.

احمدرضا پوردستان

به گزارش تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز یکشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان نزاجا و اعضای شورای شهر تهران که پیش از ظهر امروز برای ادای احترام به مقام والای 175 شهید غواص و 95 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در معراج شهدا حضور یافته بودند، یادآور شد: دشمن بعثی پس از آن که عملیات کربلای 4 را با ناکامی مواجه کرد، فکر می کرد همه چیز تمام شده است، اما با رشادت سربازان ولایت‌مدار در عملیات‌های کربلای 5 و والفجر 8 پاسخ مناسب را دریافت کرد.

وی افزود: امنیت امروز مرزهای کشور و اینکه مسئولین ما در مجامع بین المللی حرف‌های نظام را با قدرت می زنند و همچنین دشمن جرات نزدیک شدن به آن را ندارد به برکت خون شهداست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به سالروز شهادت چمران تصریح کرد: این شهید یکی از شهدای شاخص جنگ تحمیلی است، که به‌واسطه مجاهدت در راه خدا به چنان عظمت روحی دست یافته بود که جسمش قدرت تحمل درخواست‌های عرفانی و روحانی‌اش را نداشت؛ همانطور که می‌بینیم وی در یکی از دست‌نوشته‌هایش از اعضا و جوارح خود به خاطر مجاهدت‌هایی که در راه خدا کرده است، تشکر می‌کند، و آن‌ها را تسکین و به آن‌ها مژده می‌دهد که به زودی به آرامش ابدی خواهند رسید.

پوردستان خاطرنشان کرد: وجود مؤلفه‌هایی همچون رهبری هوشمند، ملت ولایت‌مدار و نیروهای مسلح پا در رکاب باعث شده تا ایران اسلامی در اوج اقتدار، آمادگی و امنیت قرار گیرد.

کد خبر 298710

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha