همشهری آنلاین: جان اسپرا سرمربی جوان و البته موفق تیم ملی والیبال آمریکا بار دیگر لب به ستایش تیم ایران گشود.

تیم ملی والیبال ‌آمریکا

خبرآنلاین نوشت: جان اسپرا سرمربی تیم ملی آمریکا که حالا نزدیک به یک هفته است در تهران به سر می برد بعد از شکست برابر تیم ملی ایران در بازی مهم عصر جمعه در گفت و گو با رسانه های آمریکایی لب به تحسین از تیم ایران گشود.

او با خبرنگاران رسانه های آمریکایی درباره این بازی سخن گفت و از میزبانی ایران تعریف کرد.

جان اسپرا گفت: «صادقانه باید بگویم میزبانی شان عالی بود. هتل عالی، غذاهای خوب و خوشمزه، استراحت کافی و زمین خوب برای تمرین و البته برخورد عالی مردم با من و تیمم. از این نظر هیچ مشکلی نداشتیم. ما بازی را در زمین مسابقه باختیم و این شکست دلایل مختلفی داشت. راستش بهانه ای از میزبانی آنها نداشتیم اما آنچه باعث شکست مان شد، طرفداران پرشورشان بودند که یک لحظه آرامش نداشتند. ما به دیدن این همه تماشاگر در سالن عادت نداشتیم، رفتیم و شوکه شدیم. سرویس های مان را از دست دادیم و نتوانستیم خوب باشیم و باختیم. بازی در آن سالن جلوی آن همه تماشاگر و آن همه سر و صدا واقعا دشوار بود!»

او درباره دیگر دلایل شکست شان هم گفت: «ما از مسافرتی طولانی به تهران رسیدیم. بازی در سفر همیشه سخت است. برای بازی دوم کمی به جو ورزشگاه آشناتر شدیم و فکر می کنم بازی بهتری داشته باشیم. راستش با جوی که من جمعه دیدم، این تیم ایران می تواند همه بازی هایش را در ورزشگاه آزادی ببرد و در این صورت حتی می تواند تیم اول گروه ما باشد. من بعد از باخت اول مان کمی نگران شدم. حالا 5 بازی دیگر داریم که باید اقلا 3 تای آنها را ببریم تا خیال مان از صعود راحت شود چون دیدید که لهستانی ها باز هم روس ها را بردند. حالا که با شما حرف می زنم، خیلی خوشحالم چون ما در دور رفت و در خانه حداکثر امتیاز ممکن را بدست آوردیم و حالا کارمان کمی ساده تر شده است.»

کد خبر 298674

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha