همشهری‌‌آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به نظر می‌رسد شاخصه های یک منطقه مستقل باید باز تعریف شود،گفت: مدیریت شهری نیازمند ساختار سبک تری است.

احمد مسجدجامعی

احمد مسجد جامعی در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورا در حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران خواستار ایجاد ساختار جدیدی برای مدیریت شهری در حوزه گستردگی مناطق شد.

مسجد جامعی در این جلسه که با معارفه شهرداران جدید مناطق شهرداری تهران همراه بود، گفت: امروزه به نظر می‌رسد که شاخصه‌های مناطق مستقل نیازمند باز تعریف باشند چرا که مشکلات گسترده ای در سطح مناطق شاهد هستیم.

وی ادامه داد: شاخصه هایی که یک منطقه مستقل باید داشته باشد باید به گونه ای تعریف شود که یک ساختار سبک و کوچک برای مدیریت شهری ایجاد نماید. به بیان دیگر برای اداره شهر به 22 منطقه نیاز نیست .

عضو شورای اسلامی شهر تهران، افزود: من پیشنهاد می‌کنم که ساختار تشکیلاتی مناطق مورد مطالعه قرار گیرد و در این باب اقدام شود.

مسجد جامعی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات ناشی از تردد موتور سیکلت‌ها در محدوده بازار نیز اشاره کرد و گفت: بر کسی پوشیده نیست که تردد موتور سیکلت ها در محدوده بازار موجب اذیت و آزار عابران ، کسبه و حتی خود راکبان شده است. راکبانی که با انواع توهین ها و مسائل دیگر روبرو می شوند.

وی اظهار داشت: این در حالی است که ما در طول روز شاهد تردد میلیونی مردم در محدوده بازار هستیم و حضور موتور سیکلت هایی که آلودگی بسیار تولید می کنند می تواند یک خطر جدی برای آلودگی محیط باشد و افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از اینرو به نظر می رسد ممنوعیت تردد موتور سیکلت‌ها در محدوده های بازار بزرگ پایتخت به نفع همگان ازجمله خود راکبان موتور سیکلت خواهد بود.

کد خبر 298402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha