همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، ضمن قدردانی از جانفشانی سربازان منقضی از خدمت سال ۶ قزوین گفت: دشمن می خواست یک هفته ای در تهران مستقر شود اما اقتدار نیروهای مسلح و حضور رزمندگان همه معادلات دشمنان را بر هم زد.

علی آراسته

به گزارش ایرنا از نیروی زمینی ارتش، سرتیپ علی آراسته در مراسم تجلیل از سربازان منقضی از خدمت سال 56 قزوین در لشکر 16 زرهی افزود: دشمن که قصد داشت چند روزه خوزستان را تصرف کند و به خیال خام خود یک هفته زمان می خواست تا در تهران مستقر شود، چگونه شد که در همان مرزهای غرب و جنوب کشور متوقف شد.

وی گفت: در روزهای نخستین جنگ به جهت نیاز و استفاده از تجربه به رزمندگان منقضی به خدمت سال 56 از آنها فراخوان شد تا به جبهه­های نبرد حق علیه باطل حضور یابند و در مقابل دشمن ایستادگی کنند که حضور همه این عزیزان حماسه­ای شگرف را رقم زد.

معاون هماهنگ ­کننده نیروی زمینی ارتش ضمن قدردانی از جانفشانی این عزیزان که در راه حق قدم گذاشتند، تاکید کرد: وقتی نام این مراسم به نام این بزرگواران است، خود نشان­دهنده­ عظمت و بزرگی کار این جان بر کفان است و هرگاه کشور به این رزمندگان نیاز دارد با حضور خود هیچگاه میدان را خالی نمی­گذارند که این روحیه بسیار ارزشمند و از خودگذشتگی­های آنها ستودنی است.

کد خبر 297518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha