همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج مستضعفین، برگزاری کنگره شهدای دانشجو و اردوهای راهیان نور را دو راهبرد اساسی و تاثیرگذار برای همه تاریخ عنوان کرد و گفت: دانشجویان با شرکت در این برنامه ها حج بصیرتی به جا می آورند.

علی فضلی

به گزارش ایرنا، سردار علی فضلی روز یکشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو و خادمان راهیان نور اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه ای است که همه به میزان توانایی خود از آن بهره مند می شوند و جوانان دانشجو را می توان از این طریق بیمه کرد.

وی بر لزوم تشکیل اتاق فکر برای برگزاری مطلوب تر کنگره شهدا و اردوهای راهیان نور تاکید کرد و گفت: دیدار دانشجویان با خانواده های شهدا نیز مناسب است چرا که نیازمند چنین برنامه هایی هستیم.

فضلی، با اشاره به یکهزار و 608 کیلومتر مرز زمینی و دریایی کشورمان که اردوهای راهیان نور در آن مناطق برگزار می شود، اضافه کرد: این اردوها بصیرت افزایی بیش از پیش شرکت کنندگان را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست سازمان بسیج دانشجویی نیز با بیان اینکه شهدا بهترین نماد و مظهر همدلی و همزبانی هستند، گفت: باید اخلاق و معنویت در جامعه به ویژه بین جوانان و دانشجویان تقوبت شود و برگزاری دایمی کنگره شهدای دانشجویی می تواند به این مهم کمک کند.

داوود گودرزی که اخیرا به عنوان سرپرست سازمان بسسج دانشجویی منصوب شده است با قدردانی از رییس سابق این سازمان و دیگر دست اندرکاران برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو، افزود: هر چند این کنگره سال گذشته به نحو مطلوبی برگزار شد اما در اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور ریزش داشته ایم که امیدواریم در سالجاری به وصعیت بهتری برسیم.

در این آیین که با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن همایش های این وزارتخانه برگزار شد، شماری از دست اندرکاران نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو و خادمان راهیان نور تجلیل شدند.

نخستین کنگره شهدای دانشجو اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

کد خبر 297401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha