همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در لیگ جهانی والیبال هم برابر آمریکا مغلوب شد.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان ایران در این مسابقه همانند دیدار نخست سه بر یک مغلوب آمریکا شدند تا از هفته سوم لیگ جهانی امتیازی به دست نیاورند.

ملی‌پوشان ایران در ست سوم ۲۵ بر ۲۰ آمریکا را از پیش رو برداشتند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شدند.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این دیدار از ترکیب سعید معروف، عادل غلامی، سید محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، شهرام محمودی، فرهاد ظریف و فرهاد قائمی در ترکیب ابتدای مسابقه استفاده کرد.

جان اسپراو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا نیز از اندرسون، راسل، تروی، کریستنسن، هولت، اسمیت و اریک شوجی به عنوان ترکیب آغاز کننده در این مسابقه استفاده کرد.

قضاوت این مسابقه را فابریزیو پاسکوالی از ایتالیا به عنوان داور اول و جاسم پرز از پورتوریکو به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.
بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر در سالن این مسابقه شاهد جدال دو تیم ایران و آمریکا بودند که اکثر آنان ایرانیان مقیم لس آنجلس و آمریکا بودند.

تیم ملی والیبال آمریکا با کسب ۶ امتیاز در دو مسابقه با ایران صدرنشین گروه B سطح یک لیگ جهانی شد، لهستان با پنج امتیاز در رتبه دوم ایستاد و روسیه و ایران به ترتیب با یک و صفر امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

تیم ملی والیبال ایران سومین حضور متوالی خود در لیگ جهانی را تجربه می‌کند که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به ترتیب عنوان‌های نهمی و چهارمی این رقابت‌ها را به دست آورد.

کد خبر 296880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha