جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۵ با نتیجه ۳ بر یک مقابل لهستان شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از لیگ جهانی 2015 به مصاف لهستان رفت. لهستانی که در سال گذشته جام قهرمانی مسابقات جهانی را بالای سر برده بود، در این دوره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ جهانی به شمار می‌رود.

این تیم در خانه خود دو بار روسیه را شکست داد و حالا در سومین دیدار خانگی خود مقابل ایران صف آرایی کرد. شاگردان اسلوبودان کواچ در تیم ایران هم که دو باخت را مقابل آمریکا در کارنامه داشتند، برای کسب امتیاز از دیدار با لهستان به این کشور سفر کردند.

تیم ملی والیبال ایران پیراهن‌های سورمه ای خود را بر تن داشت. سعید معروف، محمد موسوی، سامان فائزی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور و فرهاد ظریف ترکیب تیم ایران را در شروع این دیدار تشکیل می‌دادند.

در مقابل سفید و سرخ پوشان لهستان نیز با ترکیب نواکوفسکی، کورک، درزیزگا، کوبیاک، میکا، بینیک و زاتورسکی بازی را آغاز کرد.

ست‌های اول و دوم بازی را تیم ملی لهستان به ترتیب با نتیجه 25 به 20 و 25 به 22 از تیم ملی ایران برد. ست سوم را ایران با نتیجه 25 به 10 از لهستان گرفت. ست چهارم نیز با نتیجه 27 به 25 به نفع لهستان تمام شد.

به این ترتیب در مجموع تیم ملی والیبال لهستان با نتیجه 3 بر 1 بر تیم ملی والیبال ایران غلبه کرد.

ملی پوشان والیبال ایران از ساعت 22:50 شنبه 16 اردیبهشت باید برای دومین بار به مصاف لهستان بروند.

کد خبر 297245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha