همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود از لیگ جهانی ۲۰۱۵ برای دومین بار مقابل لهستان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد، اما به نخستین امتیازش در این رقابت ها دست یافت.

volleyball

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22:50 روز شنبه 16 خرداد برای دومین بار به مصاف لهستان رفت. لهستانی ها روز گذشته بازی نخست را با نتیجه 3 بر یک به سود خود تمام کرده بودند. آن ها انگیزه زیادی داشتند تا چهارمین برد متوالی خود را در لیگ جهانی امسال کسب کنند. در مقابل شاگردان اسلوبودان کواچ به دنبال نخستین امتیازهای خود بودند.

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، عادل غلامی و فرهاد ظریف بازی و پیراهن سفید رنگ بازی را آغاز کرد.

نواکوفسکی، کورک، فابیان، کوبیاک، میکا و زاتورسکی با پیراهن های سرخ برای لهستان به میدان رفتند.

 تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش مقابل لهستان با نتیجه 3 بر 2 و امتیازهای ( 22-25، 25-22، 25-16 و 22-25 و 15- 6 ) شکست خورد .

این چهارمین باخت متوالی تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2015 بود. تیم ملی والیبال ایران با کسب یک امتیاز از چهار بازی نخست خود باید در ادامه این رقابت‌ها به مصاف روسیه برود. ملی پوشان ایران از ساعت 19:40 روزهای 23 و 24 خرداد باید در کازان با روسیه دیدار کنند.

کد خبر 297345

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha