چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارتش و نیروهای مردمی عراق حلقه محاصره داعش را در الرمادی مرکز استان الانبار تنگ‌تر کردند.

حلقه محاصره داعش در الرمادی تنگ‌تر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، گزارش‌ها حاکی است هم ‌اکنون نیروهای عراقی همه مسیرهای ارسال تدارکات برای تروریست‌های داعش را در این شهر مسدود کرده‌اند.

ارتش و نیروهای مردمی عراق در عملیات مشترکی در جنوب منطقه الخالدیه شهر الرمادی، بخش‌های از این منطقه را از تصرف تروریست‌های داعش آزاد کردند.

در این عملیات تروریست‌ها تلفات سنگینی دادند.

در عملیات نیروهای عراقی در منطقه الکرمه نیز شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

همچنین نیروی هوایی ارتش عراق یکی از مراکز فرماندهی داعش را در الرمادی هدف قرار داد که در این حمله 20 تروریست داعشی از جمله شماری از اعضای ارشد این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

گردان‌های حزب ا... عراق نیز صدها نفر از عناصر داعش را در شهر الرمادی به اسارت درآوردند.

راجع برکات العیساوی عضو شورای استان الانبار امروز چهارشنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی و داوطلبان مردمی مناطق الطاش و الحمیره را در جنوب الرمادی آزاد کردند. وی افزود این نیروها همچنین وارد بخشی از دانشگاه الانبار شدند.

وزارت دفاع عراق روز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای عراقی با حمایت نیروهای مردمی و عشایر و هماهنگی با نیروهای استان بابل ، مناطق المجره ، العنکور و بومرعی در نزدیکی دریاچه الحبانیه را در استان الانبار آزاد کردند و نیروهای داعش را از آنها بیرون راندند.

بر اثر حملات خمپاره ای داعش به مواضع نیروهای عراقی در منطقه العنکور ، نزدیک به بیست و پنج نفر از نیروهای امنیتی ، شورای بیداری و بسیج مردمی عراق کشته شدند.

نیروهای عراقی عملیات لبیک یا حسین (ع) را برای محاصره تروریست‌های داعش در استان الانبار از دو روز پیش آغاز کردند.

حاکم الزاملی رئیس کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق از موافقت با ورود همه آوارگان استان الانبار به بغداد پایتخت این کشور خبر داد.

پیش از این ورود آوارگان الانبار به بغداد به معرفی ضامن مشروط شده بود.

کد خبر 296446

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha