همشهری آنلاین: بازی اول فینال به میزبانی تیم دانشگاه آزاد در سالن بسکتبال دانشگاه آزاد واحد تهران شمال آغاز شد و با پیروزی تیم میزبان نیز خاته یافت.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال،‌ اولین سه امتیاز این دیدار را حامد حسین‌زاده برای دانشگاه ازاد کسب کرد و بعد از آن نیز فرید اصلانی دومین پرتاب سه امتیازی این دیدار را برای مهرام تبدیل به گل کرد. در ادامه بازیکنان مهرام موفق شدند در کوارتر نخست با نتیجه 22 بر 19 به برتری برسند.

در کوارتر دوم در ابتدا برتری مهرام ادامه داشت که رضا لطفی با یک پرتاب سه امتیازی بازی را در نتیجه 31 به تساوی کشاند تا ثانیه‌های پایانی نیمه نخست، بازی نزدیک و پایاپایی را از هر دو تیم شاهد باشیم که در نهایت با برتری 38 بر 35 تیم میزبان خاتمه یافت.

در نیمه دوم بازیکنان دانشگاه آزاد شروعي طوفانی داشتند و با حملات پیاپی 12 امتیاز از حریف خود پیش افتادند. اما این برتری دوامی نداشت و با تلاش بازیکنان مهرام، بازی در کوارتر سوم با تساوی 54 خاتمه یافت.

کوارتر چهارم با پرتاب سه امتیازی مهراد آتشی به سود مهرام آغاز شد. این تایم بازی نیز با اختلاف بسیار کم در اغلب دقایق و نيز با نتیجه مساوی در جریان بود که در 36 ثانیه پایانی بازیکنان دانشگاه آزاد موفق شدند با امتیازاتی که از پرتاب‌های آزاد به دست آوردند، در نهایت با نتیجه 84 بر 78 اولین بازی فینال را با پیروزی آغاز کنند.

با احتساب نتایج دیدارهای دور مقدماتی، در حال حاضر دانشگاه آزاد در مجموع 3 دیدار 2 بر 1 از مهرام پیش است و برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیاز به دو پیروزی دیگر دارد.

بازی دوم فینال ساعت 15:45 دوشنبه 4 خرداد در سالن دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد كه این دیدار به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌گردد.

 

کد خبر 296160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha