چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
۰ نفر

بازی سوم از ۷ مسابقه فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال می‌تواند تعیین‌کننده قهرمان این رقابت‌ها باشد.

بسکتبال

دانشگاه آزاد كه در مرحله مقدماتي به‌عنوان تيم صدرنشين به مرحله نيمه‌نهايي راه يافت، با شكست دادن شهرداري گرگان به فينال رسيد تا امروز يك گام تا قهرماني فاصله داشته باشد. اين تيم با مربيگري مهران شاهين‌طبع در هر دو بازي نخست فينال مهرام را شكست داد تا اميدهاي مردان مصطفي هاشمي براي قهرماني كمرنگ شود.

جالب اينكه مهرام براي رسيدن به فينال راه سخت‌تري را نسبت به دانشگاه آزاد پيمود؛ طوري كه در نيمه نهايي ليگ حرفه‌اي بسكتبال از بازي مهرام و پتروشيمي بندرامام به‌عنوان فينال زودهنگام ياد مي‌شود. مهرام از نيمه‌نهايي عبور كرد اما در فينال به سد محكمي چون دانشگاه آزاد برخورد كرده است. شاهين‌طبع درباره حريفان نيمه‌نهايي مهرام و دانشگاه آزاد به خبرنگارهمشهري مي‌گويد: «واقعيت اين است كه شهرداري گرگان تيم خوبي است.

نمي‌شود گفت كه ما مقابل اين تيم بازي آساني داشتيم و راحت به فينال رسيديم. البته مي‌دانم كه پتروشيمي تيم بزرگي است و مهرام و اين تيم در نيمه‌نهايي رقابت حساسي با هم برگزار كردند. با اين حال، ما هم در مرحله مقدماتي با اين تيم‌ها بازي كرديم و مقابل پتروشيمي هم به پيروزي رسيده بوديم.»

مهرام و دانشگاه آزاد هم در مرحله مقدماتي 2بار روبه‌روي هم قرار گرفتند كه يك‌بار مهرام پيروز شد و يك‌بار نيز دانشگاه آزاد. طبق قوانين رقابت‌ها نتايج 2تيم در مرحله مقدماتي در مرحله فينال لحاظ شده و بدين‌ترتيب، دانشگاه آزاد 3بر يك از مهرام جلو است. اكنون مردان شاهين‌طبع براي رسيدن به قهرماني تنها به يك پيروزي ديگر نياز دارند.

سرمربي دانشگاه آزاد خبر مي‌دهد كه تيمش براي بازي امروز بازيكنان آسيب‌ديده‌اي دارد كه مهم‌ترين آن حامد حسين‌زاده است. او مي‌گويد: «اميدوارم كه حسين‌زاده به اين بازي برسد و بتوانيم با قدرت بيشتري در زمين حاضر شويم.» در مقابل سعيد داورپناه، بازيكن مهرام مصدوم است و او هم براي بازي امروز وضعيت مشخصي ندارد. مهرام ميزبان بازي سوم و چهارم فينال است و اگر بتواند در هر دو بازي برنده شود، مي‌تواند اميدهاي خود را به قهرماني افزايش دهد. به‌خصوص اينكه بازي هفتم هم مهرام ميزبان است.

شاهين‌طبع درباره مهرام عنوان مي‌كند: «هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. ما امروز بازي آساني نداريم و مطمئن هستيم كه مهرام تهاجمي بازي مي‌كند. آنها براي اينكه برنده بازي باشند، حمله مي‌كنند و اين كار ما را سخت مي‌كند. مهرام قطعا تيم دست و پا بسته‌اي نيست. ما هم تيم خوبي داريم و تلاش مي‌كنيم كه پيروز اين بازي باشيم.» بازي سوم فينال ساعت 15:30در سالن بسكتبال آزادي برگزار مي‌شود.

کد خبر 296484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha