همشهری آنلاین: صبح امروز حجت الاسلام محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق حضور یافت و از سایت راداری مکران بازدید نمود.

بازدید

حجت الاسلام انصاری در جمع کارکنان این سایت با اشاره به سوره عصر گفت: خداوند متعال در این سوره به عصر قسم می خورد که انسان ها در خسران و زیانند مگر کسانی که اهل ایمان و عمل صالحند.

وی ادامه داد: اگر انسان بخواهد به هلاکت نرسد و در جاده مستقیم حرکت کند باید اهل ایمان و عمل صالح باشد؛ خداوند بشر را به بهترین شکل خلق نموده وانسان می تواند به بالاترین درجات برسد اما گاهی با عملکرد خود کاری میکند که به پایین ترین درجه تنزل می یابد و به دره بدبختی ونکبت سقوط می کند .

حجت الاسلام انصاری در ادامه به آثار اعمال صالح اشاره نمود و افزود: یکی از آثار عمل صالح محبوبیت است و نمونه آن حضرت امام خمینی (ره ) است که اینقدر مردم به او علاقمند شدند و ایشان حتی محبوب غیر مسلمانان نیز شد بخاطر ایمان و عمل صالحش بود چراکه قران می فرمایدکسانی که ایمان می آورند و عمل صالح انجام می دهند خداوند محبت آنان را دل مردم قرار می دهد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی گفت: امروز در دنیای مادی نجات در ظلم به دیگران تفسیر می شود همانطوریکه آمریکا و رژیم صهیونیستی و مستکبران عمل می کنند.

وی گفت: آل سعود با بی رحمی و نادانی کاری را انجام می دهد که رژیم صهیونیستی انجام نداده و امروز مهد اسلام، دشمن اسلام شده است، برای کسب دنیا، دنبال رضایت آمریکا هستند و امروز کشوری که می تواند ادعا کند طرفدار مظلوم است ایران است کما اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند هر کجا مظلومی باشد ما از او دفاع می کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز آسمان ایران عزیز مهمترین عرصه ایست که دشمن آرزو دارد از آن طریق به ما ضربه بزند به همین خاطر پدافند هوایی در اولویت قرار گرفته است دفاع از آسمان مهم است و شما جوانان کار حساس و مهمی دارید که نمونه بارز عمل صالح است به همین خاطر مردم به شما افتخار می کنند و شمارا دوست دارند چرا که جوانان پدافند از پر کارترین و کم توقع ترین جوانان هستند.

کد خبر 295711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha