همشهری آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور درجمع کارکنان گروه پدافندهوایی خرمنکوه (شیراز) به ایراد سخنرانی پرداخت.

انصاری

حجت الاسلام انصاری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت اعیاد ماه شعبان گفت: امروز عربستان به جای اینکه در مقابل رژیم صهیونیستی باشد در کنار رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده است در حالی که خداوند کریم در قرآن می فرماید: ای پیامبر دشمن ترین مردم برای مومنان یهود و مشرکانند و همانگونه که قرآن کریم پیش بینی کرده است رژیم صهیونیستی بدترین دشمنی را با مسلمانان به ویژه مردم مظلوم فلسطین انجام می دهد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه اظهار داشت: عربستان که مهد اسلام و محل نزول قرآن کریم است بدون توجه به تعالیم قرآن بدترین فجایع را در یمن انجام می دهد و اهدافی که آمریکا و اسرائیل در سر می پرورانند اجرا می کند.

وی در پایان تصریح کرد امروز خطر بزرگی که کشور ما را تهدید می کند تهدید فرهنگی است که آمریکا در راس این تهدید قرا دارد و تنها راه مبارزه با این هجمه پناه بردن به خدا، پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ع) و نیز انس با قرآن کریم و الگو قرار دادن انسان های وارسته ای همچون شهید ستاری و شهید صیاد شیرازی ها است.

کد خبر 296313

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha