همشهری آنلاین: صبح امروز همایش روحانیون مقیم مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد قرارگاه پدافند هوایی و به میزبانی اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

انصاری

به گزارش روابط عمومي قرارگاه، حجت الاسلام انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار و تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی‌بن جعفر(ع) گفت: خدا را شاکریم که در زمانی زندگی می‌کنیم که از امت پیامبر بزرگ اسلام(ص) هستیم این نعمت و این توفیق یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی است البته برای کسانی که قدر این نعمت بزرگ را بدانند.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول تاریخ اسلام بر اثر دشمنی دشمنان اسلام مسیر واقعی اسلام حقیقی در برخی از مسلمین به انحراف کشیده شده است و امتی که به واسطه وجود این پیامبر بزرگ و کتاب معجزه آسا ایشان باید سرآمد بشریت باشند؛ امروز نوکران حلقه به گوش دنیای استکبار شده‌اند.

حجت الاسلام انصاری که در جمع روحانیون ارتش سخن می‌گفت به حدیثی از رسول مکرم اسلام(ص) اشاره نمود و افزود: پیامبر(ص) می‌فرمایند: من زمانی را برای امت خودم می‌بینیم که مردم از علما فراری هستند مثل گوسفندی که از گرگ فراریست و امروز یکی از بزرگترین مصیبت‌های جهان اسلام فاصله گرفتن امت اسلامی از علمای واقعی اسلام و از خط ولایت، امیرالمومنین(ع) و اهل بیت علیهم السلام است.

وی ادامه داد: امام علی(ع) می‌فرماید وقتی این اتفاق و فاصله ایجاد شد این امت به سه چیز مبتلا می‌شوند: برکت از اموالشان می‌رود، خداوند سلاطین جابر را بر آن‌ها حاکم می‌کند و آن‌ها را از دنیا می‌برد درحالی که ایمانی ندارند.

کد خبر 294927

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha