همشهری آنلاین: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد، به تعبیر حضرت امام (ره) معلم واقعی پیامبران هستند و کار و رسالت تعلیم و تربیت قابل ارزشگزاری نیست و معلم خوب جهان را دگرگون می کند.

 پدافند هوایی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) این مطلب را حجت الاسلام و المسلمین احمد احمدی در آیین تجلیل از معلمان نمونه این قرارگاه که با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه مزبور برگزار شد، عنوان کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: مرحوم مطهری خدمت های بزرگی به کشور کرد و مجموعه آثار ایشان هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد و ایشان از محضر استادان بزرگی مانند حضرت امام (ره) و آیت الله طباطبایی بهره مند شد.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد: اساس معلمی محبت است و آنچه اسلام را پیش می برد محبت و اخلاق است و اسلام برای همه انسان ها کرامت و ارزش قائل است و اینکه شما می بینید وهابیت به نام اسلام بر مردم مظلوم یمن بمب می ریزد و مسلمان کشی می کند و یا عده ای تکفیری حکم جهاد نکاح می دهند این اسلام نیست و این نوع فتواها را هیچ کس تاکنون در دنیا مطرح نکرده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از تعدادی از معلمان نمونه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تقدیر به عمل آمد.

گروهک تروریستی فرقان در 11 اردیبهشت سال 1358 استاد مطهری را که از اساتید به نام فلسفه اسلامی و کلام اسلامی و تفسیر قرآن بود ، ترور کرد.

کد خبر 293968

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha