چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی - فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با روز جهانی موزه نشستی را با عنوان بررسی کیفیت هوا در محیط موزه برگزار می‌کند.

موزه

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در این نشست منیژه هادیان دهکردی با بیان مطالبی در خصوص بررسی کیفیت هوا در محیط موزه به ایراد سخن می‌پردازد.

این سخنرانی بخشی از پایان نامه دهکردی است که طی آن نتایج بدست آمده از ارزیابی کیفیت هوا در تعدادی از موزه‌های داخلی و خارجی با شرایط اقلیمی مختلف ارایه خواهد شد.

شرکت در این نشست که روز دوشنبه 28اردیبهشت ماه ساعت 10:00صبح در آمفی تئاتر پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود برای علاقمندان آزاد است.

در حالی‌که رشد صنایع، جمعیت، افزایش استفاده از مواد مصنوعی و شیمیایی و گاه تغییرات شرایط اقلیمی موجب افزایش روز افزون غلظت آلاینده‌های گازی و گرد و غبار در محیط های شهری و حتی روستایی شده و  طی سال‌های متمادی مسئله بهداشت و سلامتی انسان در محیط خانه و کار در برابر آلاینده‌ها از محورهای اصلی و مورد توجه متخصصان مختلف محیط زیست بوده است، تنها در سال‌های اخیر موضوع کیفیت هوا در محیط موزه و خطرات تهدید کننده آن به عنوان یکی از دغدغه های متخصصان حفاظت از آثار تاریخی و هنری مطرح شده  است.

کد خبر 294966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha