شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازندگان سایت فرندفید (Friend Feed)، پایان کار این سایت را اعلام کردند. فرندفید یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی پرطرفدار بود.

ff

این سایت به کاربران اجازه می‌داد که همه حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی و یا خوراک سایت‌ها را به یک حساب در فرندفید متصل کنند و به این ترتیب حساب فرندفید محتوای جدید این حساب‌ها (فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب، فید وبلاگ‌ها و...) را به طور خودکار همزمان‌سازی می‌کرد.

به گزارش بی‌بی‌سی؛ علاوه بر این کاربران می‌توانستند درباره محتوای همزمان‌سازی شده بحث کنند و نظر بدهند. گردانندگان فرندفید در مطلبی که در وبلاگ خود نوشته‌اند، می‌گویند پس از واگذاری این شبکه اجتماعی به فیس‌بوک در سال ۲۰۰۹ شمار کاربران فعال سایت به طور مدام کاهش پیدا کرده است.

آنها خطاب به کاربران سایت گفته‌‎اند: "ما به چیزی که سال‌ها پیش ساختیم افتخار می‌کنیم و می‌دانیم که این کار بدون حمایت شما ممکن نبود."

سایت فرندفید در مقطعی یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در دنیا بود، به ویژه کاربران زیادی برای بحث درباره مسائل اجتماعی و سیاسی از آن استفاده می‌کردند. با وجود اعلام رسمی بسته شدن فرندفید هنوز برخی از کاربران به آن دسترسی دارند.

کد خبر 291774

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha