همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از بازدید اعضای شورای شهر از بوستان یاس در اولین جلسه شورای شهر بعد از تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش مهر، ابوالفضل قناعتی با بیان اینکه اولین جلسه شورای شهر تهران در روز یکشنبه به بازدید از بوستان جنگلی یاس اختصاص دارد، گفت: البته نام این بوستان هنوز قطعی نشده و باید به تایید کمیسیون نامگذاری برسد.

  • راه حل مشکل نبود پول خرد رانندگان تاکسی

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص افزایش کرایه های تاکسی پس از تعطیلات نوروزی بیش از مصوبه شورای شهر تهران گفت: حداکثر افزایش قیمت کرایه ها ۲۰ درصد بوده و مسافران میزان افزایش را محاسبه و بیش از آن پرداخت نکنند.

قناعتی تاکید کرد: با متخلفان برخورد می شود و از شهروندان می خواهیم هر گونه افزایش قیمت بیش از مصوبه شورا را گزارش کنند تا در کمیسیون انضباطی به این شکایت ها رسیدگی شود زیرا امکان نظارت این تعداد تاکسی با دوربین های نظارتی وجود ندارد و نیازمند گزارشات شهروندان هستیم.

وی در خصوص افزایش کرایه به دلیل نبود پول خرد، گفت: برای حل این مشکل سیستم کارت سنتر را پیشنهاد داده ایم که نیازمند مشارکت بخش خصوصی است و در حال حاضر بانک ملت برای نصب کارتخوان های خود در تاکسی ها اعلام کرده که با نصب این کارتخوان ها، شکایات شهروندان کاهش خواهد یافت.

  • تعیین تکلیف طبقه هفتم پاساژ علاء الدین

قناعتی در خصوص تعیین تکلیف نهایی طبقه ۷ پاساژ علاء الدین گفت: در سال ۹۴ تصمیم جدی داریم که این موضوع را تعیین تکلیف کنیم اما نمی توان برای آن زمان مشخصی تعیین کرد.

کد خبر 291123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha