پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: واشنگتون دی‌سی، آمریکا: آمازون اعلام کرده است که دستگاه رسانه‌ای تلویزیون فایر خود را، جهت تماشای ویدئو در بریتانیا و آلمان به عنوان بخشی از طرح ابتکاری توسعه خدمات تلویزیونی آنلاین شروع به فروش کرده است.

تلویزیون آمازون

به گزارش شارا، یو‌اس آنلاین و ریتیل جاینت نیز گفته‌اند که این دستگاه رسانه‌ای‌ یعنی رقیب کروم‌کست گوگل همچنین به روزرسانی خواهد شد تا به بسیاری از افراد این امکان را بدهد که از آن خارج از منزل نیز استفاده کنند، در اماکنی مثل هتل‌ها و فضای دانشگاه‌ها که نیاز به تایید شبکه وجود دارد.

آمازون پیش از این باکس تماشای رسانه‌ای خود را همراه با ویژگی‌های جدید و بازی در بریتانیا و آلمان معرفی کرده است و به دنبال توسعه زیربنایی با گروهی با هزینه‌ای کمتر است.

این دستگاه با قیمت 35 پوند در بریتانیا و 39 پوند در آلمان به فروش خواهد رسید.

پیتر لارسون، معاون بخش دستگاه‌های آمازون در این باره گفته است: پاسخ مشتریان به دستگاه تلویزیون فایر آمازون بسیار جالب است-- ما سخت کار کرده‌ایم تا هرچه سریعتر کارمان به نتیجه برسد و خوشحال هستیم که امکانات جدیدی را اضافه کرده‌ایم که فکر می‌کنیم مشتریان ما آن را دوست خواهند داشت.

در بریتانیا و آلمان، تلویزیون فایر پیش از این در سطح شرکت آمازون، بهترین باکس تماشای رسانه‌ای بوده است و بسیار خوشحالیم که سریعترین دستگاه آمازون را در امر فروش، دستگاه تلویزیون فایر، را به انگلستان و آلمان عرضه کرده‌ایم.

آمازون در اواخر ماه اکتبر سال قبل ، در آمریکا دستگاه قابل ضمیمه را معرفی کرد، دستگاهی که به اندازه یک بسته آدامس می‌باشد.

این دستگاه دسترسی به ویدئوی فوری آمازون و همچنین سایر خدمات شامل نتفلیکس، هولو پلاس، واچ‌اس‌پی‌ان، و ان‌بی‌ای گیم تایم را ارائه می‌دهد. همچنین این دستگاه قادر است تا محتوا را از کامپیوترهای تبلتی و تلفن‌های هوشمند انعکاس دهد.

آمازون مدعی است که این دستگاه از قدرت پردازش و حافظه بیشتری در مقایسه با کرومکست یا سایر دانگل‌ها نظیر مورد روکو برخوردار می‌باشد.

منبع: شارا

کد خبر 290980

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha