همشهری آنلاین: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و منسوجات خانگی با حضور 139 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر در این نمایشگاه 110 شرکت داخلی و 29 شرکت خارجی از جمله ترکیه، تایوان، امارات، چین، فنلاند، ژاپن، المان، کره جنوبی، ایتالیا،  اتریش و فرانسه جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه مندان قرارداده اند.

این نمایشگاه در گروه‌های کالایی منسوجات و مواد اولیه صنایع نساجی، گروه ماشین آلات و قطعات یدکی صنایع نساجی و چرم و گروه چرم، کیف، کفش، و پوشاک چرمی برپا شده است.

گروه منسوجات خانگی شامل فرش ماشینی، موکت، پتو، پارچه رو مبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، رومیزی و ترمه، بالش لحاف و کوسن، لوردراپه، پارکت، پرده کرکره، حوله،لوازم و قطعات، سرویس آشپزخانه و حمام و دستشویی  و کاغذ دیواری است.

قرار است در گروه مواد اولیه صنایع نساجی نیز  آخرین دستاوردها در زمینه چاپ،رنگرزی و تکمیل، انواع رنگ و مواد تعاونی، انواع نخ و انواع الیاف به نمایش گذاشته شود.

همچنین در گروه چرم، کیف، کفش و پوشاک چرمی نیز انواع کیف و کفش و کمربند، انواع پوشاک چرم و پوستین،صنایع دستی از منسوجات چرمی، انواع چرم خام، تکمیل شده و مصنوعی و مواد اولیه و مواد افزودنی صنایع چرم، انواع پوشاک زنانه، مردانه،بچه گانه، روسری، شال، جوراب و لباس زیر، انواع پارچه برای تولید پوشاک و ملزومات تهیه لباس عرضه شده است.

این نمایشگاه که در فضایی به وسعت 6هزار و 939 متر مربع برپا شده از 24 تا 27 مرداد از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران پذیرای علاقه مندان است. این نمایشگاه با هدف بازاریابی و عقد قرارداد برگزار شده است و فروش ندارد.

کد خبر 28982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز