همشهری آنلاین: اربعین شهید الله دادی و شهدای فصل زمستان استان یزد روز پنجشنبه با حضور شهین دخت مولاوردی معاون امور زنان خانواده رییس جمهوری در مسجد حظیره یزد برگزار شد.

defa

به گزارش ایرنا از يزد در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند یاد و خاطره شهید الله دادی و شهدای فصل زمستان یزد گرامی داشته شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: شهدای انقلاب اسلامی با تاسی به حضرت امام حسین (ع) برای تحقق اهداف و ارزش های دینی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند .

حجت الاسلام مرتضی وافی با بیان اینکه خون های مطهر شهدا ضامن عزت و استقلال کشور اسلامی ماست اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار و جانفشانی در بین مردم گسترش یابد .

وی در ادامه به فداکاری های شهدا و بخصوص شهید الله دادی اشاره و تاکید کرد: این شهید والامقام نقش مهمی در دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان جانبرکف اسلام داشت .

وافی با تسلیت ایام فاطمیه (س) به مصائب و همچنین فضائل و مناقب این بانوی نمونه اسلام اشاره و گفت: باید راه سعادت را در عمل به وظایف دینی و توصیه های ائمه اطهار (ع) تامین کرد .

شهید محمد علی الله دادی چندی قبل در منطقه قنیطره سوریه توسط غاصبان صهیونیستی به شهادت رسید .

استان یک میلیون نفری یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که نیمی از آنها در فصل زمستان به شهادت رسیده‌اند

کد خبر 289049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha