رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در ۲۲ اسفند سال‌جاری، گفت: افراد برگزیده از نیمه‌دوم فروردین۹۴ فعالیت خود را رسماً آغاز خواهند کرد.

شورایاری

مرتضي طلايي در نشست خبري چهارمين دوره انتخابات شوراياري‌هاي شهر تهران كه عصر ديروز برگزار شد، با اشاره به فرايند انتخابات شوراياري‌ها اظهارداشت: خوشبختانه تمامي فرايندها طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته و در حال اجراست. به گفته طلايي، زمان تبليغات داوطلبين و كانديداهاي چهارمين دوره شوراياري شهر تهران از 14 تا 20 اسفند است و در روزهاي آينده و همزمان با زمان تبليغات، اطلاع‌رساني وسيعي در مناطق مختلف تهران خواهد شد.

نايب‌رئيس شوراي شهر تهران با بيان اينكه پيش‌بيني مي‌شود مشاركت شهروندان در اين دوره نسبت به دوره‌هاي گذشته افزايش يابد، گفت: پيش‌بيني مي‌شود 100درصد مشاركت در اين دوره شكل بگيرد كه در اين زمينه نياز است اطلاع‌رساني از سوي دستگاه‌هاي مختلف و رسانه‌ها صورت گيرد.

محمد سالاري، رئيس هيأت نظارت بر انتخابات شوراياري‌هاي شهر تهران هم ديروز در اين نشست با اشاره به اينكه ۹۵درصد از داوطلبين چهارمين دوره انتخابات شوراياري‌ها تأييد صلاحيت شده‌اند، گفت: اسامي افراد تأييدشده امروز (چهارشنبه) از طريق پيامك و سايت شوراياري‌ها اعلام مي‌شود. سالاري همچنين خبر داد كه 2000صندوق براي جمع‌آوري آراي شهروندان در 22 اسفندماه در نظر گرفته شده است كه با توجه به نيروي انساني 4800نفري پاي صندوق‌ها و هيأت نظارت، پيش‌بيني يك انتخابات باشكوه و سالم مي‌شود.

کد خبر 288901

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha