دوشنبه ۱۱ اسفند ۲ ایستگاه از خط۳ متروی پایتخت با حضور شهردار به بهره‌برداری می‌رسد تا تعداد ایستگاه‌های در دست بهره‌برداری تهران به عدد ۹۰ برسد.

 تا پيش از اين 88 ايستگاه در خطوط يك تا 5 متروي پايتخت به بهره‌برداري رسيده بود كه  با افتتاح ايستگاه‌هاي ميدان‌وليعصر در بخش مياني و شهرك شريعتي در بخش جنوبي خط3 تعداد اين ايستگاه‌ها به 90 مي‌رسد. همچنين قرار است با نصب تجهيزات پله برقي،2 ايستگاه ميدان فاطمي و ايستگاه عبدل‌آباد به‌زودي به بهره‌برداري برسد.

سيدجعفر تشكري هاشمي معاون حمل‌ونقل وترافيك شهردار تهران با اشاره به اهميت خط3 متروي تهران در اتصال جنوب غربي شهر تهران به شمال شرقي و كاهش ترافيك شهري در اين كريدور گفت: اين خط با عبور از نقاط پرترافيك بسيار مهم تهران مانند ميدان راه‌آهن، ميدان منيريه، چهارراه وليعصر، ميدان وليعصر، ميدان فاطمي و ايستگاه‌هاي در حال ساخت شمالي و نيز تقاطع با خطوط مترو يك، 4، 6 و 7 نقش عمده‌اي در جابه‌جايي مسافران شهر تهران برعهده دارد. معاون شهردار تهران افزود: امروز با تأكيد شهردار تهران و برنامه‌ريزي صورت گرفته، هيچ ايستگاهي بدون پله‌برقي افتتاح نمي‌شود كه ايستگاه ميدان وليعصر و شهرك شريعتي از خط3 مترو مصداقي از اين مسئله است.

کد خبر 288561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha