مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۰
۰ نفر

در آستانه سال جدید با کاهش ۲۵ درصدی سرفاصله حرکت خطوط متروی تهران زمان متوسط ۴.۵ دقیقه‌ای فعلی به ۳.۵ دقیقه کاهش می‌یابد.

به گفته محسن نايبي، مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران، افزايش ظرفيت مسافرگيري ناوگان ريلي در‌ماه پاياني سال مهم‌ترين اقدام مترو است. همچنين اقدام بعدي، رفع عيوب و اطمينان كامل از صحت عملكرد پله‌هاي برقي، آسانسورها و ساير تجهيزات مترو است؛ ضمن اينكه در حال حاضر نيز هيچ پله برقي خرابي در ايستگاه‌هاي مترو وجود ندارد. مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران نظافت و شست و شوي فضاي ايستگاه‌ها، قطار‌ها، پايانه‌ها، پست‌هاي برق و مرمت و رنگ‌آميزي تابلو‌ها و تجهيزات موجود در ايستگاه‌ها را از ديگر اقدامات مجموعه بهره‌برداري مترو به‌منظور استقبال از بهار برشمرد و افزود:

سرويس‌رساني ويژه براي جابه‌جايي مسافران به مقاصد حرم مطهر حضرت امام(ره) و بهشت‌زهرا در پنجشنبه آخر سال، رفع سد معبر و جمع‌آوري دستفروشان داخل قطار‌ها، راهرو‌ها و ايستگاه‌هاي مترو و برنامه‌ريزي عملياتي به‌منظور آمادگي كامل جهت بهره‌برداري از نيمه‌شمالي خط3 مترو از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده است.تقويت خط متروي منتهي به بازار بزرگ تهران، رسيدگي سريع به خرابي قطارها در ايستگاه‌هاي مترو با راهكارهاي عملياتي و نظافت ايستگاه‌ها و قطارهاي مترو به‌صورت ويژه از ديگر خدمات در آستانه سال نو است.

کد خبر 287976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha