شنبه ۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۴:۲۸
۰ نفر

چند خبر کوتاه از اینجا و آنجا، از قهرمان منفور در برزیل تا نمایشگاه توالت در کشور مالزی ومار در قطار ژنو:

قهرمان منفور: 

یک مرد که در شهر ریو برزیل به قهرمان تبدیل شده بود طی چند ساعت مورد نفرت مردم این شهر قرار گرفت. داستان از این قرار بود که وی در روز روشن با فداکاری از وقوع یک سرقت جلوگیری کرد. هنگامی که یک خانم با پاکت پول از شعبه خارج شد سارقان مسلح به سوی وی شلیک کردند که این مرد مقابل سارقان پرید و تیر به پایش اصابت کرد.  به همین دلیل پلیس وی را به بیمارستان منتقل کرد. هنگامی که او در بیمارستان بستری بود پلیس به بررسی سابقه وی پرداخت که مشخص شد در سال 1996 به جرم سرقت مسلحانه به 7 سال زندان محکوم شده بود اما از زندان فرار کرد. به همین دلیل مردی که تا چند ساعت قبل یک قهرمان به شمار می‌آمد به چهره‌ای منفور تبدیل شد.

13 گل در یک بازی لاگوس:

مقامات فدراسیون فوتبال نیجریه قصد تحقیق در مورد پرونده تیمی را دارند که در آخرین بازی رقابتهای دسته دوم این کشور با نتیجه 13 بر صفر حریف خود را شکست داد تا به رقابتهای دسته اول با تفاضل گل بهتر صعود کند.  این تیم در حالی در آخرین دیدار خود 13 گل به ثمر رسانده بود که در 14 بازی قبلی خود تنها 12 بار دروازه حریفان را گشوده بود. در این بازی جنجالی داور سه بازیکن تیم حریف از جمله دروازه‌بان تیم را از زمین اخراج کرد.

 دستگیری سارقان از راه دور لیورپول:

 در شبکه جهانی اینترنت یک دوربین زنده اینترنتی (وب کم) وجود دارد که علاقمندان می‌توانند از طریق این دوربین به صورت زنده خیابان متیو شهر لیورپول را (مکانی که گروه بیتل اغلب کنسرت‌های خود را اجرا می‌کردند) مشاهده کنند. از قضا دو روز قبل هنگامی که یک کاربر از دالاس آمریکا مشغول تماشای این خیابان از طریق دوربین اینترنتی بود متوجه شد که سه سارق در حال دستبرد زدن به یک فروشگاه لوازم ورزشی هستند به همین دلیل با پلیس انگلیس تماس گرفت و موضوع را به آنها اطلاع داد. در واقع اطلاع رسانی این مرد باعث شد تا پلیس هر سه سارق را دستگیر کند.

نمایشگاه توالت کوآلالامپور:

نخستین نمایشگاه توالت در کشور مالزی آغاز بکار کرد. هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ پاکیزه نگاه داشتن سرویس‌های بهداشتی این کشور اعلام شده است. در حاشیه این نمایشگاه معاون نخست وزیر مالزی در یک مصاحبه مطبوعاتی از وضعیت بهداشتی توالت‌های این کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: وضعیت نامناسب توالت‌های مالزی باعث فراری دادن جهانگردان از کشور ما می‌شود به همین دلیل باید در این حوزه تحول بزرگی را بوجود بیاوریم تا اینکه توالت‌های کشور ما به اندازه سرویس‌های بهداشتی کشور سنگاپور تمیز باشد.

مار در قطار ژنو:

 از یک هفته پیش تا کنون یکی از قطارهای شبکه حمل و نقل کشور سوئیس به دلیل وجود یک مار داخل آن از سرویس خارج شده است. 7 روز قبل این مار یک متری از داخل قفس یکی از مسافران فرار کرد و در جداره‌ واگن‌ها مخفی شد. از آن زمان تا کنون مسئولان راه‌آهن چندین بار تلاش کرده‌اند تا این خزنده را به دام بیندازند اما تلاش آنها نتیجه بخش نبوده است. به همین دلیل تا زمان دستگیری این مار، قطار مورد نظر بدون استفاده باقی خواهد ماند.

کد خبر 2875

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز